ولطالما حذر المتشككون في نموذج أعمال فيسبوك من أن الشبكة الاجتماعية تفقد جاذبيتها بين المراهقين ويريدون أن يثبتوا لفيسبوك أنها لن تكون قادرة بعد الآن على تبرير قيمتها المقدرة بـ 102 مليار يورو.
Dejansko je tudi sam فيسبوك priznal lansko jesen, da izgublja mlajše uporabnike, kar je potrdil sam finančni direktor David Ebersman. Do sedaj je bilo težko oceniti upad interesa na Facebooku, vendar je pred kratkim podjetje za digitalno svetovanje iStrategy Labs objavilo študijo, ki je črpala podatke iz Facebookove socialne oglaševalske platforme. Podatki so precej osupljivi. Facebook naj bi od leta 2011 izgubil več kot 4 milijone dijakov ter skoraj 7 milijonov študentov.
المعلنين s svojimi proizvodi hrepenijo predvsem po mlajšem občinstvu, ki je bolj dovzetno za oglasne kampanje. Torej tak upad obiskovalcev pomeni tudi nižjo stopnjo zaračunavanja oglasnega prostora za Facebook. Po drugi strani pa se oglaševanje ne vrti le okrog mlajših uporabnikov, saj ima فيسبوك toliko podatkov iz osebnih profilov, da lahko učinkoviteje usmerja določene oglase na določene uporabnike, ki bodo odzivni na vsebino. Torej lahko Facebook s to teorijo zaenkrat še obdrži oglaševalce, vendar pa ne moremo prezreti dejstva, da je iz leta v leto manj novih uporabnikov med najstniki, ki najbolj aktivno uporabljajo socialna omrežja.