Na prestižnem srečanju redkih in antičnih avtomobilov ter avtomobilskih novitet Concours d'Elegance Pebble Beach v ZDA, je BMW zavrtel čas nazaj in se s svojo novo različico koncepta BMW 3.0 CSL Hommage R poklonil bavarskih začetkom na ameriških tleh, kjer so leta 1975 odprli svojo prvo podružnico izza meja Evrope BMW North America. Zato podobnosti z legendarnim modelom BMW 3.0 CSL, ki je služil tudi kot navdih za omenjeni koncept, ki je istega leta debitiral v ameriški dirkalni seriji IMSA.
نموذج بي ام دبليو 3.0 سي اس ال ima v srcu Bavarcev posebno mesto, saj je model, ki je na ameriških tleh leta 1975 prebil led in trdno zasidral ime znamke tudi onkraj luže in tako kot Angleži ni nikoli več odšel. Koncept BMW 3.0 CSL Hommage R je izpopolnjena različica koncepta بي ام دبليو 3.0 CSL تحية, ki je debitiral na prireditvi Concorso d’Eleganza Villa d’Este ob jezeru Como v Italiji. Čeprav novinec ne bo nikoli dosegel uspehe svojega ”praočeta” (vsaj s tekmovalnega vidika ne)- ta je ”prišel, videl in zmagal”, v seriji IMSA je namreč zmagal na dirki 12 ur Sebringa le nekaj tednov po ustanovitvi BMW North America in ji je hitro dodal še številne druge (osvojil je tudi tovarniško prvenstvo), tudi na dirkališču Laguna Seca, ki leži le streljaj proč od Pebble Beacha– pa ni nič manj poželjiv.
Rumeno iz Italije so Nemci zamenjali za originalne BMW Motorsport barve (rdeča, modra, bela), ki so krasile tudi njegovega predhodnika in mu dodali številko 25. BMW 3.0 CSL Hommage R nadalje briše mejo med voznikom in strojem, saj so v enak barve v sodelovanju s Pumo oblekli tudi voznika, v posnemanju preteklosti pa so šli celo tako daleč, da so na vetrobransko steklo, zadnjo šipo in vizir (služi kot head-up zaslon) dodali nalepko Bavarian Motor Works.
اقرأ أكثر: سلسلة BMW 7 الجديدة [2015] – نظرة BMW إلى المستقبل والأسبوع
Medtem ko zunanjost koncepta BMW 3.0 CSL Hommage R krasi kompleksnost, notranjost daje poudarek na funkcionalnosti, zato so se Nemci zatekli k minimalizmu. Kljub temu tudi ta nosi dušo preteklosti, saj svetleči napisa na delu armaturne plošče, ki je iz lesa, spominja na majsko zmago v Laguna Seci 40 let nazaj. Kakopak je avto ”voznikocentričen”, saj gre vendarle za cestnega dirkača. Koliko drobovja oziroma tehnologija iz koncepta se bo v prihodnosti znašlo v BMW-jevih komercialnih modelih pa zaenkrat ostaja neznank.
معلومات اكثر:
bmw.si