لأول مرة منذ عام 2013، ستقوم شركة ماكدونالدز بتغيير الشكل الرسومي للعبوة في مطاعم الوجبات السريعة التابعة لها حول العالم. ستصل الأكياس الورقية والأواني وتغليف المواد الغذائية الجديدة ذات الرسومات النظيفة والبسيطة والملونة إلى مطاعم ماكدونالدز بحلول نهاية عام 2016.
Mantra "الاقل هو الاكثر" se je prijela tudi nove grafične podobe embalaže, ki so jo za McDonald’s oblikovali v ameriški agenciji Boxer. Nova podoba je preprosta in sledi novi viziji McDonaldsa, ki stremi k sodobnemu in se je zavzel za izboljšanje svojih storitev in hrane.
Na rjavih papirnatih vrečkah in škatlah za hrano, ki jo obiskovalci McDonaldsove restavracije vzamejo s seboj, ter belih lončkih s pijačo izstopajo McDonaldsov logotip in imena njegovih hamburgerjev v neonsko oranžni, živo rožnati, rdeči, nebeško modri in strupeno zeleni barvi v za McDonald’s značilni, a tokrat odebeljeni pisavi. Dinamični napisi se igrivo nadaljujejo čez robove embalaže. Ker so vodilni pri McDonaldsu prepričani, da njihove embalaže predstavljajo nekakšen reklamni pano, je nova podoba preprosta, očiščena, izstopajoča in barvita.
اقرأ أكثر: McSki: ماكدونالدز مع نسخة التزلج من McDrive
Cilj, ki si ga McDonald’s prizadeva doseči do konca leta 2020, je, da bi vso njegovo embalažo izdelali iz recikliranih materialov. Čeprav je pod do tja še dolga, je podjetje ob predstavitvi nove embalaže sodelovalo s študenti Univerze v Miamiju, ki so iz nove embalaže McDonaldsa ustvarili modne dodatke.
Medtem ko je nova embalaža že v ameriških restavracijah hitre prehrane McDonald’s, pa jih bodo v ostale restavracije po svetu postopoma uvozili حتى نهاية عام 2016.
Deluje, kot da je šla nova grafična podoba McDonaldsove embalaže na dieto, ampak bo prepričala tudi ljudi, da se obetajo pozitivne spremembe tudi na področju hrane, ki jo ponujajo?