في الأسبوع الماضي، قدم الممثل السلوفيني لعلامة مرسيدس التجارية - Autocommerce - أصوله الجديدة في القطاع الأوسط في سلوفينيا. مرسيدس الفئة C وGLA. يبشر الطرازان الجديدان بالنهضة الربيعية للعلامة التجارية، التي تقف وراء المصمم السلوفيني روبرت ليسنيك.
Treba je priznati, da se v zadnjem letu ali dveh pri mercedesu dogaja nadpovprečno veliko sprememb, ki napovedujejo predrugačenje blagovne znamke in prodiranje izven konvencionalnih okvirov in strategij tega giganta avtomobilske industrije. مرسيدس si odkrito želi mlajšo in urbano populacijo kupcev, ki želi drugačen premium razred od konkurence. In tu svojo priložnost išče z izjemno značilnim و prepoznavnim dizajnom nove generacije svojih vozil. Ta oblikovni slog nosi podpis slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki vodi celotni oblikovni oddelek mercedesa in tako kroji obliko, vonj in okus najbolj legendarne blagovne znamke na svetu.
Novi Mercedes razred C – novi standardi
Ob prvem bežnem pogledu na novi mercedes razreda C tudi nevešče oko takoj prepozna izjemno podobnost z največjim mercedesom v floti mercedes vozil – razredom S. Ta podobnost ni naključna, saj si مرسيدس želi oblikovno filozofijo in občutkek prestiža prenesti tudi v srednji razred vozil. Tako novi mercedes C tudi tehnološko ne zaostaja za velikim bratom S, saj premore praktično vsa njegova tehnološka pomagala in inovacije.
داخل novega razreda C prepoznamo pozornost in ljubezen do detajlov, pri katerih se to vozilo močno razlikuje od svojih največjih germanskih konkurentov, BMW-ja in audija. Zdi se, da mercedes v tem razredu postavlja lestvico kakovosti in materialov vsaj za razred višje od konkurence. To pomeni predvsem več prestiža v samih občutkih.
Po prvih prevoženih kilometrih si sicer še nismo ustvarili popolnega vtisa. Trdimo pa lahko, da se v okolju novega mercedesa C hitro počutiš izjemno domače. To pomeni, da se na vsa tehnološka pomagala in delovno okolje privajamo izjemno hitro. Hvalimo tudi to, da kljub naprednemu “touchpad” sistemu za upravljanje z elektronskimi funkcijami avtomobila še vedno večino pomembnih funkcij upravljamo le prek klasičnih gumbov na armatuturni plošči in sredinski konzoli. To pomeni predvsem to, da ko je potrebno spremeniti trdoto podvozja in režim menjalnika, to storimo le s premikanjem gumba ter tako spreminjamo “stanje nastavitev” avtomobila praktično v trenutku, ko to potrebujemo in želimo.
Razlika v generacijah = tehnološki napredek
واحد جديد mercedes razreda C ima najboljši količnik upora med vsemi serijskimi vozili na svetu. Kar pomeni, da so pri mercedesu naredili manjši čudež in ta količnik zmanjšali na 0,24, kar pomeni predvsem prihranek pri porabi goriva in praktično neslišnost karoserije, kar pripomore k voznemu udobju. Zmanjševanje teže v primerjavi s predhodnikom je občutno, saj je novi C na račun sodobnih materialov shujšal za dobrih 100 kilogramov, zato je vozilo tudi izjemno dinamično in lahkotno, kar pa spet omogoča manjšo porabo goriva. Tako naj bi novi mercedes tudi na račun sodobnih materialov in aerodinamike porabil do 20 odstotkov goriva manj kot njegov predhodnik.
Cilj prodaje v Sloveniji je glede na razmere na trgu postavljen visoko, uvoznik si želi so konca letošnjega leta prodati 180 vozil. Ker pa je avtomobil v marsičem odstopil od razrednega povprečja, ne dvomimo, da je cilj zastavljen realno. Prodaja se je uradno začela prav te dni.
Preberite si še: Novi Mercedes-Benz razreda C – enostavno veliko prestižnejša črka C
Mercedes s popolno sihonizacijo z mobilniki – sodelovanje z Applom
Z nagovorom mlajše populacije je seveda jasno tudi tehnološko povezovanje z gadgeti, ki jih nosimo v žepih. Tako je mercedes vzpostavil pionirsko sodelovanje z Applom, s katerim bo v svoje avtomobile in na zaslone pripeljal popolno povezljivost z njihovim mobilnim operacijskim sistemom. كاربلاي tako predstavlja seljenje vsebine pametnih telefonov na digitalne zaslone avtomobilov.
Novi Mercedes GLA – mestni popotnik
Poleg zvezde predstavitve mercedesa razreda C je uvoznik predstavil nišno vozilo GLA za vse mlade in dinamične urbane popotnike, ki si želijo malega mestnega križanca, ki je lahko tudi terenec. Pri tem pa bi radi izstopali s nezgrešljivim stilom. Novi GLA temelji na kombinaciji razreda A in B ter si z njima deli tehnološko platformo.
Vsekakor predstavlja dopolnitev izjemno uspešnemu CLA, katerega letno zalogo so kupci razgrabili praktično v trenutku, ko je bila na voljo, čakalna vrsta za CLA pa je za vozila po naročilu še vedno nekaj mesecev.
Slovenski uvoznik podobno zgodbo pričakuje tudi za model GLA, za katerega je bilo veliko zanimanja.
Preberite si še: Mercedes GLA – Edicija 1- za mestnega avanturista
الأسعار
Za mercedes razreda C bodo kupci morali odšteti od 32.480 evrov dalje. Za GLA pa od 29.280 evrov.
Oglej si še veliko galerijo – Mercedes C in GLA
Več informacij o vozilih razreda C in GLA:
http://www.mercedes.si