كان محرك Vector W8 المزدوج التوربيني هو الرد الأمريكي على العديد من السيارات الأوروبية الفخمة، وفي أوائل التسعينيات كان يُنظر إليه على أنه مدمر لسيارات بورش، ولامبوت، وفيراري. نظرًا للمواد باهظة الثمن للغاية، تم إنتاج 19 نموذجًا فقط، ويبلغ سعرها اليوم في المتوسط 1.2 مليون دولار.
Vector Vw twin turbo je bil javnosti prvič predstavljen في عام 1990, in je ob predstavitvi naelektril svetovno avtomobilsko srenjo, saj je po dolgem času pomenil evropski konkurenci ekvivalentnega superšportnika, ki je konkurenco povrhu še prekašal po ekskluzivnosti.
Vector je bi za tiste čase tudi izredno napreden in posledično tudi izredno drag superšportnik, katerega prodajna cena je znašala 448 tisoč takratnih dolarjev, kar pomeni, da bi danes občutno presegla mejo milijon ameriških zelencev.
Zgrajen je bil tako, da bi njegova življenjska doba znašala čim dlje, po možnosti dlje kot doba njegovega lastnika, izdelan pa je bil iz za tiste čase futurističnih materialov kot so karbonska vlakna in kevlar, s čimer večino izdelanih primerkov še danes uspešno kljubuje rji in koroziji.
Pod pokrovom motorja se je vrtel prav tako tehnološko napreden W8 bencinski motor izdelan iz aluminija, ki je s pomočjo dveh Garrettovih turbopolnilnikov in sistema neposrednega vbrizga goriva iz šestih litrov prostornine iztisnil za tiste čase več kot impresivnih 625 KM. Dosegal je hitrosti do 389 km/h (doseženo sicer s strani revije Top Wheels na presahlem jezeru Bonneville salt flats), s čimer je bil za svoje čase najhitrejši maloserijski avtomobil na svetu.
Zaradi enormnih stroškov izdelave, so izdelali samo 19 primerkov tega vozila, prav vsi pa naj bi bili še v uporabi oziroma kot del kakšne privatne zbirke. Le redkokdaj se tudi zgodi, da bi se na trgu pojavil kakšen primerek, ki bi bil naprodaj, ko pa le pride do tega, pa se الأسعار ponavadi vihtijo prek milijona dolarjev. Eden takšnih (primerek na slikah) pa bo 15 avgusta postavljen na prodaj na avkciji v Montereyu, ampak strokovnjaki že napovedujejo, da naj bi ta primerek dosegel rekordno ceno vseh Vectorjev, ki so bili kadarkoli naprodaj. Tako da, če želite imeti v garaži pomemben del avtomobilske zgodovine, ki je obenem še veliko bolj redka kot večina ferrarijev in paganijev, potem brž rezervirat letalsko karto.