fbpx

20 najbolj odmevnih oglasov letošnjega Super Bowla [2014]

Težko pričakovani dan, ne samo za ljubitelje ameriškega nogometa, temveč tudi za globalne oglaševalske velikane, je v vsem svojem pompu in blišču spet tu.

Že 48. Super Bowl značilno prinaša pocukranost, čudaški humor, divjo akcijo in ekskluzivne novosti, predvsem oglaševalcev blagovnih znamk avtomobilov, pijač in hrane. Ljubke živali in otroci, ki igrajo na čustva gledalcev, zvezdniški ambasadorji, kot so Arnold Schwarzenegger, David Beckham, Scarlett, trojica glavnih mož nanizanke iz 90. let Full House ter pojoči Muppetki.

Pred uradnim pričetkom zaključka lige ameriškega profesionalnega nogometa, ki se bo po našem času odvrtel ponoči ob 00:30, pa vam ponujamo okus dvajseterice letošnjih najodmevnejših oglaševalskih podvigov.

1. Budweiser – “Puppy Love”
Zgodba o nerazdružjivima “best buds” konjem in kužkom, ob kateri hitro uideta kakšna solzica in topel nasmešek.

2. H&M – “Covered or Uncovered”
Ne samo, da lahko občudujemo čare pomanjkljivo oblečenega Davida Beckhama, priljubljena znamka oblačil prinaša tudi prvi interaktivni oglas kdaj koli predvajan na Super Bowlu. Gledalci pametnih televizij bodo namreč lahko v realnem času kar med oglasom nakupovali nove modne poslastice. Pred tem pa je na voljo tudi glasovanje, ali Beckham nastopa oblečen ali razgaljen.

3. Audi – “Doberhuahua”
Avtomobilski mogotec elegance predstavlja še nikoli videno pošast kot grozovito posledico sklepanja kompromisov, ki nam jih z neprimerljivo tehnologijo in dovršenostjo najnovejšega Audia A3 na srečo ni potrebno več sklepati.

4. Coca-Cola – “Going All the Way”
Čeprav ekipa Green Bay Packers ne bo igrala v letošnjem prestižnem finalnem boju, se bo za vsaj 60 sekund vseeno pojavila. Ikonična pijača, stalnica Super Bowl oglaševalske elite, namreč prinaša navdihujočo zgodbo mladega Packerja, ki na domačem igrišču ekipe Lambeau Field zaigra tekom svojega življenja.

5. Kia – “The Truth”
Oglas v duhu Matrica, skupaj s parodijo citatov in scen iz filma ter igralcem Laurencem Fishburnom.

6. Cheerios – “Gracie”
Še ena čustveno nabita zgodba o pomembnem življenjskem trenutku, ko starši svoji prvorojenki povedo, da bo kmalu dobila bratca. Premetena deklica pa si namesto pričakovanega odziva pogajalsko izbori novega domačega ljubljenčka.

7. Volkswagen – “Wings”
Kdo bi si mislil! Vsakič, ko Volkswagnov avtomobil doseže 100.000 milj, nemški inženir dobi krila!

8. Soda Stream – “Sorry Coke and Pepsi”
Predstaviti edinstven, zdravju in okolju prijazen izdelek je eno, ampak kako s pomočjo čutne Scarlett Johansson uspeti, da tak oglas postane viralen in hkrati na premeten način pomete s konkurenco, pa je nekaj čisto drugega.

9. Jaguar – “British Villains”
Visokoproračunsko srečanje avantur uglajenih britanskih likov zlobnežev, ki jih lahko pogosto stereotipno vidimo v holivudskih uspešnicah.

10. Doritos – “Crash the Superbowl”
Že 8. leto zapored tradicionalna kampanja v obliki nagradnega natečaja, v katerem poziva gledalce, da sodelujejo s svojimi koncepti oglasov, tokrat prinaša razširitev sodelujočih na vseh 46 držav, kjer je ta kultna znamka čipsa na prodaj.

11. Toyota – “Toyota Highlander”
Prostor za cel trop medvedov in nikakršen dolgčas prinaša najnovejši Toyotin model, ki nas popelje v zabavni muzikal z Muppetki in NFL igralcom Terryjem Crewsom.

12. Bud Light – “Arnold Warmup” in “Zipper”
Pripravljeni na kar koli! Priljubljena znamka piva je pripomogla k temu, da se Terminator vrača z zabavnim ogrevanjem za Super Bowl skozi serijo čudaških priprav z igro namiznega tenisa.

13. Danone – “The Spill”
Vračajo pa se tudi legendarni igralci nostalgične nanizanke “Full House”. Osvajalcu ženskih src Johnu Stamosu tako vroči trenutek z mladenko pokvarita Bob Saget in Dave Coluie, nakazujoč dejstvo, da znana trojica še vedno živi pod isto streho.

14. M&M’s – “Yellow”
Rdeči bombonček dvojca M&M’s je na video kameri našel skrb zbujajoče sporočilo. Kaj se je zgodilo Rumenemu, bomo izvedeli na finalnem dnevu Super Bowla.

15. Heinz – “Hum”
Ničkolikokrat smo ob prazni steklenici kečapa vneto tolkli po dnu, da bi iz nje spravili še zadnje kapljice. Heinz je tako znano gesto in brundanje nastopajočih spremenil v melodični spot otroške pesmi “If You’re Happy and You Know it”.

16. Pepsi – “Halftime America with Lee Brice”
Skriti dogodek v majhnem mestecu Milligan, ki naj bi glede na geografsko lokacijo predstavljal samo središče ZDA, ki napoveduje zvezdniški polčas, sponzoriran s strani Pepsija.

17. Chobani Yogurt – “Bear”
Najti zdrav in naraven prehrambeni izdelek je danes težka naloga. Tako težka, da zahteva samega medveda.

18. Wonderful Pistachios – Stephen Colbert’s Big Game Teaser
Ameriški komedijant z napovednikom pričenja svojo enoletno sodelovanje z blagovno znamko pistacij v okviru kampanje “Get Crackin’ America”.

19. Paramount Pictures – “Noah”
Najbolj epski napovednik biblijskih razsežnosti težko pričakovanega filma Darrena Arnofoskyja.

20. Chevy – “Rommance”
Romantična pripoved s kačkom humorja o zapeljevanju zaželenega samca – bika, ki ga moški s kavbojskim klobukom pripelje na farmo z najnovejšim Chevy Silverado HD.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.