26SOF_govorci
V zraku · trend

26. Slovenski oglaševalski festival (SOF), najpomembnejši letni dogodek tržno-komunikacijske stroke, 6. in 7. aprila vabi v Portorož. Festival ostaja na elitni lokaciji v čudovitem obmorskem okolju, raziskoval pa bo pomen človeškega faktorja v oglaševanju.

Slednji je namreč ključni dejavnik, ki dobro idejo spregleda ali pa prepozna njeno moč, da se prebije v ospredje naše pozornosti. Udeležence čaka vrhunski program, ogled razstave prijavljenih del, ki sodelujejo v tekmi za najprestižnejše domače oglaševalske nagrade, petkova zlata noč s podelitvijo nagrad ter ogromno možnosti za druženje in zabavo.

Kdo bo na govorniškem odru?

Dieter De Ridder je soavtor enega največkrat deljenih ter največkrat nagrajenih oglasov Pritisni gumb za dramo, ustvarjenega za televizijski kanal TNT. Izvršni kreativni direktor belgijske agencije Air Brussels je za svoje delo prejel številne prestižne nagrade kot so Kanski levi, Eurobest, Clio, The One Show in še mnogo drugih.

Mag. Ladeja Godina Košir je iniciatorka platforme Circular Change in soustvarjalka družbe Giacomelli Media. V vodstvenih in izvršnih vlogah ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju strateškega marketinga, upravljanja blagovnih znamk, komuniciranja ter medijev. Ladeja je po naravi povezovalka, po duši kreativka, v praksi pa podjetnica in svetovalka.

Matija Goljar, ustanovitelj in vodja Ustvarjalnika, je kot otrok želel postati astronavt in še vedno upa, da bo nekoč poletel v vesolje. Ideja o Ustvarjalniku je rasla med tem, ko je srednješolcem predaval o podjetništvu. Danes v okviru podjetniškega peskovnika deluje 50 podjetniških delavnic na slovenskih srednjih šolah, širijo pa se tudi v tujino. Matija je letos vodil oddajo Štartaj, Slovenija!

Ivona Janjič na področju marketinga deluje že 13 let in v svojem delu nadvse uživa. Svoje dragocene izkušnje uporablja pri vsakdanjem delu v vlogi direktorice marketinga maloprodaje podjetja Agrokor Group, ki deluje v petih državah. Ivona vsakodnevno sodeluje z ekipo strokovnjakov s področja marketinga na petih trgih.

Simona Kruhar Gaberšček se je med študijem trženja na ljubljanski ekonomski fakulteti začela spoznavati z novinarskim delom. Delala je v gospodarski redakciji časopisne družbe Dnevnik, zaposlena je bila v takratni Cankarjevi založbi, nato v Založbi Mladinska knjiga, danes pa je izvršna urednica revije Marketing Magazin.

Mag. Nataša Mohorč Kejžar je direktorica raziskav v podjetju IPSOS Slovenija, ki je del ene od največjih svetovnih tržno raziskovalnih podjetij na svetu. Nataša je na podlagi dolgoletnih izkušenj, ki jih je pridobila z delom v oglaševalskih agencijah ter multinacionalkah, v podjetju odgovorna tudi za medijske in oglaševalske raziskave in svetuje pri upravljanju z blagovnimi znamkami.

Gregory Roekens, future technology officer pri Grey Europe, uspešno prepleta svoje znanje na področju elektronskega inženiringa in razvoja programske opreme s 15-letnimi trženjskimi in oglaševalskimi izkušnjami in vizionarskim pogledom. V agenciji Grey dela z evropskim voditelji in jim pomaga razumeti ter v njihova podjetja uvesti nove tehnologije. Njegov moto je »Doživi jutri danes«.

Luka Zevnik je soustanovitelj in direktor produktnega razvoja pri Blckb Applied Neuroscience. Je specialist pri razumevanju in uporabi najnovejših napredkov tehnologije slikanja možganov in drugih biometričnih podatkov pri obravnavi široke palete strateških in praktičnih izzivov.

Z modelom X16 bo zaigral tudi kapetan NK Maribor Marcos Tavares_ Adidas ACE 17 PURECONTROL: kopačke tudi za igranje na ulici 1000-500-cover-NKBM Želite povečati limit, pa ne dobite odobritve? Zmagovalne misli v natečaju Rožnati oktober: Kaj navdihuje ženske? 1000-650-x2-knjizna-polica X2 Bookshelf je knjižna polica, ki doživlja metamorfoze ·