shutterstock_439431067
Utrip mesta · zdravje & lepota

Zaradi stresne službe in prenapolnjenega urnika se pogosto zgodi, da stres začnemo jemati za samoumeven del našega življenja. To pa na dolgi rok ni dobro, saj lahko pripelje do resnih zdravstvenih težav, hormonskega neravnotežja in vsesplošnega slabega počutja. Zato je nujno, da se ga naučimo obvladovati.

Naučite se ga obvladovati, saj bo to na dolgi rok preprečilo raznovrstne zdravstvene težave in slabo počutje. V nadaljevanju poglejte, kako se je najbolje spoprijeti s stresom in ga celo popolnoma izničiti … Tukaj je 10 načinov, kako ga premagati!

1. Ustavite se

Poslušajte svoje telo in si privoščite počitek, ko to potrebujete. V natempiranem vsakdanu se hitro zgodi, da se preprosto pozabimo ustaviti in sproščeno zadihati. V službi ne pozabite na občasen odmor, sprehod ali sproščen pogovor s sodelavci.

2. Meditirajte

Zbudite se malo bolj zgodaj in začnite dan z meditacijo. Že 5 minut meditacije na dan bo z osredotočanjem na dihanje, telo in okolico v vaše življenje prineslo veliko mero miru in potrebne tišine.

3. Zdrav zajtrk

Po meditaciji si privoščite zdrav zajtrk – če se vam mudi v službo, si pripravite smuti za s sabo in ga popijte na poti v službo. Ker pa se vam verjetno zjutraj mudi, lahko rešitev najdete v napitku Fructal Superior Relax, ki je obogaten z rastlinskimi izvlečki kamilice in melise ter vitamini B2, B3 in B5, ki pripevajo k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Vaše telo vam bo hvaležno.

4. Redno gibanje

Če ste preobremenjeni, se odpravite na sprehod, ki naj počasi preide v tek ali katerokoli drugo vadbo. Redna telesna vadba pomaga tako pri telesnem kot duševnem počutju, posledično pa premaga tudi stres. Izberite si aktivnost, ki vam je všeč in pri kateri ni pretirane tekmovalnosti.

5. Vadite jogo

Joga je odličen način za premagovanje obremenjenosti, saj gre za kombinacijo dveh uničevalcev stresa – telesno vadbo in meditacijo.

6. Proč od negativnih ljudi

Ljudje, ki nas obkrožajo, še kako vplivajo na naše počutje. Izogibajte se ljudem, ki vam jemljejo energijo, in se raje obkrožite s pozitivci, ki bodo v vas prebudili le najboljše.

7. Smeh je pol zdravja

Smejte se! Smejanje znanstveno dokazano premaguje stres in anksioznost, zato je pomembno, da se obkrožite s pozitivnimi ljudmi, ki vam pričarajo nasmeh na obraz. Včasih pa bo dovolj že, če si ogledate svojo najljubšo komedijo …


kaditi To je najboljši način za prenehanje kajenja … pravi znanost! shutterstock_370754951 6 načinov, kako se ubraniti pred prehladom in gripo Zac Efron Znanstveno dokazano: najlepši ljudje so rojeni v tem astrološkem znamenju cover-mozgani-in-seks 8 nenavadnih načinov, kako seks vpliva na naše možgane · · ·