fbpx

8 naslovnic revij, ki so med ljudmi sprožile strastne razprave

8 naslovnic, ki so med ljudmi sprožile strastne razprave

Dobra naslovna fotografija reviji lahko drastično poveča prodajo, izboljša ugled revije in sproži tudi strastne razprave med ljudmi. Do zdaj smo lahko videli številne provokativne naslovnice, ki so dvignile veliko prahu, zbrali pa smo nekaj najbolj drznih, o katerih se bo verjetno še dolgo govorilo.

Uredniki so zelo izbirčni, ko gre za iskanje ustreznega obraza za naslovno fotografijo, saj je to prva stvar, ki jo bralci opazijo, preden se odločijo za nakup revije.

Teh osem naslovnic je povzročilo javno razpravo, zato bodo ostale v našem spominu še dolgo časa.

Glamour, avgust 1965

GLAMOUR
GLAMOUR

Katiti Kironde se je udeležila tekmovanja “Najbolje oblečene študentke“, ki ga je organiziral magazin Glamour. Kot zmagovalka se je pojavila na naslovnici revije, ki se je prodala v milijon izvodih – to pa zato, ker se je na naslovni strani prvič pojavila afriško-ameriška ženska.

TIME, april 1997

TIME
TIME

Leta 1997 se je na naslovnici revije TIME pojavila znana komičarka Ellen DeGeneres z izjavo: “Ja, sem homoseksualka”. Čeprav so v javnosti že zakrožile govorice o njeni spolni usmerjenosti, ljudje niso pričakovali, da bo to tudi javno priznala. Po izdaji revije so nekateri televizijski kanali celo preklicali programe, v katerih je lik Ellen.

People, september 1997

People
People

Po prometni nesreči, v kateri je umrla princesa Diana, se je urednica revije People odločila, da bo naslovnico revije krasila črno-bela fotografija Diane s tiaro in širokim nasmehom. Ta naslovnica še vedno šteje za eno najbolj čustvenih v zgodovini modnih revij.

TIME, september 2001

TIME
TIME

Tri dni po terorističnih napadih v ZDA, ki so se zgodili 11. septembra, je bila izdana posebna številka TIME magazina. Na naslovnici je bila fotografija, ki prikazuje eksplozijo dvojčkov. Poleg fotografij so v izdaji revije bile vključene tudi zgodbe ljudi, ki so preživeli to tragedijo.

New York, november 2014

New York
New York

Revija New York Magazine je želela poudariti, kako hitro so se razvili emotikoni in spremenili jezik v sodobnem svetu. Na naslovnico so tako postavili velik govoreči emotikon. Ameriško združenje urednikov za revije je dodelilo tej naslovnici naziv najboljše v kategoriji poslovnih in tehnoloških naslovnic.

Vogue, marec 2017

Naslovnica revije Vogue, ki je bila izdana marca lani, naj bi bila nepozabna, zahvaljujoč sedmim supermodelom. Vendar pa je občinstvo obtožilo revijo pretirane uporabe Photoshopa – bralci so menili, da je roka Gigi Hadid (dekle v sredini) nenaravno dolga.

Paper, marec 2018

https://www.instagram.com/p/Bgy3dTIhdje/?utm_source=ig_embed

V marčevski reviji Paper mnogi ljudje niso prepoznali dekleta na naslovnici. Nihče še nikoli ni videl pevke Christine Aguilera s pegami in brez agresivnih ličil. V reviji je povedala, da je umetnica, vendar so tudi trenutki, ko moramo ceniti svojo naravno, neoskrunjeno lepoto.

National Geographic, maj 2018

National Geographic je marca 2018 začel kampanjo “Planet ali plastika?” Na naslovni fotografiji so prikazali plastično vrečko, ki je videti kot ledena gora. S to pobudo so želeli v reviji pritegniti pozornost na probleme pretirane uporabe plastike in na posledice, ki jih ima ta za naravo.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.