Audi PB18 e-tron
Utrip mesta · mobilno

Audi PB18 e-tron je nadvse zanimiv prototip, ki v sebi združuje elemente dirkalnika, avtomobila s prisekanim zadkom in celo kanček motornega kolesa. Med Audijevimi inženirji je avtomobil dobil vzdevek “Level Zero”, saj je kljub kopici moderne tehnologije voznik še vedno tisti, ki sprejema vse odločitve.

Spredaj nas Audi PB18 e-tron spominja na športnega kupeja, lahko bi celo rekli, da gre za Audi R8 iz prihodnosti. To mnenje poudari velika trapezoidna maska in velike odprtine za zrak poleg nje. Ko pogledamo Audija PB18 e-tron s strani, hitro ugotovimo, da gre pravzaprav za trivratni avtomobil s prisekanim zadkom. Zadnje steklo se počasi spušča proti zadku, kjer imamo skozi celo širino razpotegnjeno LED svetlobno črto.

Za pogon ima Audi PB18 e-tron na voljo tri elektromotorje. Prvi poganja prednjo os in ima 201 konjsko moč, druga dva pa poganjata vsak svoje zadnje kolo, njuna skupna moč pa je 604 konjske moči. Med normalno vožnjo znaša skupna moč vseh motorjev 671 konjskih moči in 830 njutonmetrov navora, a imamo kljub temu na voljo še kratkotrajno ‘zalogo’ moči, ki je 764 konjskih moči. Po Audijevih ocenah je to dovolj, da PB18 od 0 do 100 km/h pospeši v zgolj 2 sekundah. Avtomobil naj bi poganjala futuristična baterija z zmogljivostjo 95 kilovatnih ur, kar bi bilo dovolj energije za 500 prevoženih kilometrov. Če bi imeli polnilnico z močjo 800 voltov, bi lahko baterijo napolnili v zgolj 15 minutah. Na voljo je tudi induktivno polnjenje, za povečanje učinkovitosti pa je nadgrajen sistem regenerativnega zaviranja, ki večino časa zavira z elektromotorji, tradicionalne zavore z diski pa uporabi le v primerih, ko se je resnično treba hitro ustaviti.

Notranjost je tista, ki nas je malce spomnila na motorno kolo. Je prilagodljiva in je lahko namenjena zgolj vozniku, ki sedi na sredini avtomobila, ali pa naredimo prostor za sopotnika, ko sedež in volan pomaknemo v levo smer. Nekaj podobnega, kot ko pri motornem kolesu namestimo dodatni sedež za sopotnika. Voznik ima pogled usmerjen skozi vetrobransko steklo, ki je obogateno z dopolnjeno resničnostjo, kot je denimo idealna vozna črta na dirkalni stezi. Audi PB18 e-tron ima presenetljivo velik prtljažni prostor v velikosti 470 litrov, kar je skoraj toliko, kot ga ima na voljo Volkswagen Golf. Audi PB18 e-tron tako ni le šminka, temveč resnično izjemno privlačna ‘igrača’ za velike fante. Trenutno je na žalost le koncept, vprašanje časa pa je, kdaj se bo podobna tehnologija začela pojavljati v Audijevih avtomobilih.

Galerija slik – Audi PB18 e-tron

Audi PB18 e-tronOdpri galerijo
Porsche 993 Project Gold Porsche 993 Project Gold: več kot le blišč zlata Feher ACH-1 Feher ACH-1: prva čelada s klimatsko napravo na svetu Audi A6 Novi Audi A6: poslovnež je že na voljo v Sloveniji Kalashnikov CV-1: je to superšportni električni avtomobil, ki bo konkuriral Tesli? Kalashnikov CV-1: je to superšportni električni avtomobil, ki bo konkuriral Tesli? · · · ·