fbpx

Behind the Leather: PETA s šokantno kampanjo s ponarejenimi usnjenimi izdelki

Behind The Leather - šokantna kampanja neprofitne organizacije PETA, ki nas vse postavlja na zatožno klop

Danes nas le še redko kaj šokira, a mednarodni organizaciji za etično ravnanje z živalmi PETA je znova uspelo. Medtem ko se večina ljudi zavzema proti mučenju živali, zamiži na eno oko, ko si kupuje usnjene modne izdelke, kot so torbica, denarnica, rokavice, jakna in hlače. Njena azijska veja in agencija Ogilvy & Mather Advertising Bangkok zato želita to spremeniti. S tem namenom sta odprla lažno pop-up trgovino z usnjenimi modnimi izdelki. Ko so kupci odprli torbico in preizkušali druge izdelke, jih je čakalo neljubo presenečenje … Samo za tiste z dobrim želodcem!

PETA, mednarodna organizacija za etično ravnanje z živalmi, je spet šokirala. Danes očitno drugače ne gre, če želimo spremeniti miselnost ljudi. Verjetno vsak izmed vas nasprotuje mučenju živali, a si vseeno rad kdaj privošči kakšen zrezek in kupi kakšen usnjen modni izdelek. Da, tako licemerski smo. PETA želi to spremeniti in pri tem ne izbira sredstev. V priljubljenem bangkoškem nakupovalnem središču je v sklopu kampanje Behind The Leather zato odprla lažno modno trgovino z lažnimi usnjenimi izdelki. Ko so gostje med ogledovanjem odprli elegantne usnjene torbice, jih je notri čakalo neljubo presenečenje.

PREBERITE ŠE: Kaj storiti, da boste lažje prenesli človeka, ki vam gre na živce


Za zadrgo in poklopcem so se skrivali živalski organi, meso in gora krvi, ena torba je imela celo srce, ki je še vedno bilo! Enako se je kupcem zgodilo, ko so odprli denarnice in jakne ali preizkusili čevlje in rokavice ter si pri tem roke umazali z umetno krvjo. Ste vedeli, da morajo za eno torbico iz krokodiljega usnja zaklati kar štiri krokodile?! Mora res biti to cena za naslednjo torbico? Obiskovalci so bili šokirani, in če to ni budnica za vse nas, potem ne vemo, kaj je!

Dodatne Informacije

Več informacij:
petaasia.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.