fbpx

Beyonce in njene plesalke v znamki Diesel

Pevka Beyonce in njene plesalke bodo na prihajajoči turneji nosile oblačila, ki jih je oblikoval kreativni direktor znamke Diesel Nicola Formichetti.

Nicola Formichetti, kreativni direktor znamke Diesel je poskrbel za oblačila dive Beyonce in spremljajočih plesalk na turneji, na kateri se bo Beyonce pridružil tudi njen mož, rapper Jay-Z.

"On The Run Tour: Beyonce And Jay-Z" - Opening Night In Miami Gardens
Beyonce v Diesel kombinezonu.

Slavni zakonski par je pred kratkim v Miamiju otvoril svojo novo svetovno turnejo On the run, na kateri je pevka svoje oboževalce očarala v posebaj za njo oblikovanih Dieslovih oblačilih. Nicola Formichetti je linijjo oblačil zasnoval v koraku s svojo debitantsko linijo za znamko Diesel, ki jo je letos aprila predstavil v Benetkah. Estetika kolekcije se popolnoma sklada z glamurozno uporniško temo turneje; zgodbo o roparjema Bonnie in Clyde.

Kolekcija kostumov za Beyonce vsebuje ozko oprijete jeans kombinezone, okrašene z zakovicami, usnjenimi dodatki in Swarovski kristali. Vsakega izmed kostumov so na pevkino zahtevo pri Dieslu ročno okrasili in igrivo ‘natrgali’ s posebnimi postopki.

"On The Run Tour: Beyonce And Jay-Z" - Opening Night In Miami Gardens
Beyonce in plesalke med pesmijo ‘Run the world(Girls)’

Med pesmijo ‘Run the world(Girls)’ so pevka in njene plesalke nosile ujemajoče se kovinsko svetleče kombinezone, ki so spominjali na črtasta zaporniška oblačila. Pri pesmi ‘Baby boy’ sta se na odru pevki pridružila plesalca Le Twins, odeta v hlače, majice in dodatke iz Dieslove kolekcije za jesen 2014. Beyonce je med tem nosila črno motoristično jakno iz iste kolekcije, posebej za to priložnost okrašeno z imenom pevkine domače države.

Turneja bo trajala vse do 13. septembra 2014, ko se bo spektakularno zaključila v Parizu.

 

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.