Hyundai Nexo FCV
Utrip mesta · mobilno

Hyundai je eden izmed proizvajalcev, ki se trudijo napredovati na področju vodikovih gorivnih celic. Približanje te tehnologije širšim množicam so zaupali najnovejšemu članu Hyundai družine – Nexu. V primerjavi s predhodnikom, ki je ravno tako vozil s pomočjo gorivnih celic in je bil osnovan na Tucsonu, je Nexo hitrejši, bolj zanesljiv, prostornejši in še bolj učinkovit.

Hyundai Nexo je kot Tucson tako imenovani crossover, a s to razliko, da ima povsem samosvojo platformo, ki je posebej prirejena za avtomobile na pogon z vodikovimi gorivnimi celicami. S tem so posode za shranjevanje vodika postavljene na primernejše mesto za zadnjimi sedeži, kar pripomore k boljšemu izkoristku prostora v notranjosti. Nexo ima tri zbiralnike vodika z zmogljivostjo 6,3 kilograma, kar je za kilogram več kot pri predhodniku, celoten sistem pa je za kar 16 kilogramov lažji. Sistem za spreminjaje vodika v električno energijo je zdaj manjši, vsi premikajoči se deli pa so nameščeni pod motorni pokrov, kar pripomore k zmanjšanju hrupa v potniški kabini. Vodikove celice prispevajo 95 kW moči, baterija, ki je nameščena na dnu prtljažnega prostora, pa še dodatnih 40 kW. Skupno nam je tako na voljo 135 kW energije.

Nexo ima močnejši elektromotor, ki ima zdaj 120 kW (163 KM) moči, kar je 20 kW (27 KM) več kot pri predhodniku. Sistem z vodikovimi celicami je bil temeljito preizkušen na ravni, ki je enaka desetim letom uporabe ali 160.000 prevoženih kilometrov. Testiranje se je odvijalo tako v vročih kot v izredno hladnih okoljih, da bi maksimalno povečali zanesljivost gorivnih celic. S polnimi posodami vodika in polno baterijo lahko z Nexom prevozimo do 560 kilometrov, polnjenje vodika pa nam vzame zgolj 5 minut časa. Sliši se odlično, le tehnologija se mora še nekoliko razviti, da bo ponudba polnilnic vodika večja. Če se pa odpravite na kampiranje, ima Nexo v sebi dovolj “naboja”, da zagotovi potrebno električno energijo za porabo kamp prikolice.

Hyundai z Nexom vpeljuje nove tehnologije s področja avtonomne vožnje in uporablja umetno inteligenco, da bi vozniku omogočili kar se da edinstveno izkušnjo za volanom. Nexo je tudi trajnosten, saj ne proizvaja škodljivih izpustov, je inteligenten in premore kopico asistenčnih sistemov za pomoč vozniku.

PREBERITE ŠE: HYUNDAI I30 N: ČRKA N ZA NAJMOČNEJŠEGA HYUNDAIA I30

Galerija slik: Hyundai Nexo FCV

Hyundai Nexo FCVOdpri galerijo
CES 2018: Onewheel+ XR: oddrvite na rolki z enim samim kolesom CES 2018: Onewheel+ XR: oddrvite na rolki z enim samim kolesom Kia Niro EV Concept CES 2018: Kia Niro EV Concept, interaktivni električni SUV Avanturistična predelava Mercedes-Benza razreda X Mercedes-Benz predstavlja konceptno kamping nadgradnjo za luksuzni razred X Concept Byton CES 2018: Byton Concept – prvi SIV (Smart Intuitive Vehicle) na svetu · · · · · ·