fbpx

Chanelov bumerang dviga veliko prahu – ko socialni mediji spregovorijo

Chanel je še eno veliko ime iz modnega sveta, ki se je znašlo na udaru kritik, predvsem na družbenih omrežjih. Kaj je takega, kar je vznemirilo javnost? Francoski modni "bog" je namreč naznanil nov izdelek – bumerang. Morda premalo za vznemirjenje? Kaj pa, če ta rekvizit iz lesa in smole opremite s Chanelovim logotipom in ceno 1.325 ameriških dolarjev? No, to pa je pogrelo javnost, še posebej avstralsko, saj je bumerang del njihove oz. aboriginske kulture.

Na Twiterju, omrežju, ki je največkrat uporabljeno za aktivistično obarvane zapise, je bilo najbolj živahno. Alison Whittaker, profesorica iz Sydneyja, je zapisala: ”Ko se še Chanel trudi poteptati tvojo kulturo!” Somišljenikov ni manjkalo niti na Instagramu in ostalih omrežjih.

V Chanelu so sicer v znak opravičila zapisali, da ”izjemno spoštujejo vse kulture sveta in globoko obžalujejo, če so koga prizadeli”. Navdih, pravijo, so iskali v različnih aktivnostih za prosti čas, ki so značilne za nek del sveta. Zanimivo, Chanel prodaja bumerange, kot tudi mnogo drugih športnih rekvizitov, sporadično že od leta 2005.

Dim se je torej dvignil, javnost je spregovorila, karavana pa gre dalje.

Galerija slik: Chanelov bumerang

Dodatne Informacije

Več informacij:
chanel.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.