facebook-banner-2.0
V zraku · tehnologija

Tehnološki gigant Facebook je oznanil uporabo obogatene resničnosti (AR) in druga nova oglaševalska orodja, ki bodo kmalu na voljo na družbenem omrežju. Nekatera podjetja, ki so naklonjena oglaševanju na družbenih omrežjih, so že imela priložnost preizkusiti nove funkcije.

Facebook je pred kratkim predstavil set orodij, ki bodo razvijalcem programske opreme omogočile, da svojim potencialnim strankam ponudijo preizkušanje izdelkov že pred nakupom.

Sephora je eno izmed prvih podjetij, ki je uporabilo nov način oglaševanja, ki temelji na razširjeni resničnosti. Potrošniki lahko odslej Sephorine kozmetične izdelke preizkusijo, še preden se odločijo, da jih bodo naročili.

Po tem, ko se je razširjena resničnost že zasidrala na Facebookovi aplikaciji Messenger, si zdaj svojo pot utira tudi na ‘zid’. Novo orodje preizkušajo številna podjetja, kot je denimo Michael Kors. Le kdo se ne bi želel prepričati, ali mu določena sončna očala res pristajajo?

Facebook se prav tako želi s funkcijo za ustvarjanje videoposnetkov po robu postaviti YouTubu. Nova pridobitev omogoča ustvarjanje oglasov z združevanjem več sličic, obogatenih z logotipom podjetja.

Pred kratkim je Instagram, ki je v lasti Facebooka, uvedel IGTV. Ta je namenjen objavljanju posnetkov z dolžino do ene ure in je tako v veliko pomoč oglaševalcem. Kmalu boste v Instagramovih sponzoriranih zgodbah opazili tudi označbe, ki vas bodo preusmerile na spletno stran proizvajalca izdelka. Z gotovostjo lahko zatrdimo, da je oglaševanje na družbenih omrežjih v velikem razcvetu.


Tablico lahko uporabite skupaj s tipkovnico ali brez nje. Microsoftov Surface Go je manjši brat modela Surface Pro rawpixel-442649-unsplash 1 na 10 milenijcev bi raje izgubil prst kot telefon. Ste zasvojeni tudi vi? Segway Drift W1 Segway Drift W1: ‘rolanje’ za naslednje tisočletje Ure s kukavico Nendo Vrača se ura s kukavico · · ·