fbpx

Facebook uslišal uporabnike: prihaja gumb ”Dislike”, a ne kot zlobni dvojček všečka

Facebook dobiva Dislike gumb

Kdor čaka, dočaka. Skoraj desetletje smo uporabniki Facebooka čakali, da lahko nestrinjanje ali neodobravanje izrazimo z enim samim klikom. Na naše prigovarjanje je Mark Zuckerberg zdaj le napovedal skorajšnji prihod gumba ''Ni mi všeč'' (''Dislike''), ki pa bo skoraj gotovo nosilo drugo ime, saj ustanovitelj tega družbenega omrežja pravi, da ga ne bo ponudil kot orožje za kritiko, ampak za izraz empatije. Nič več čudnih trenutkov, ko všečkamo tragično vest, torej.

Facebook gumba ”Dislike” ne bo ponudil za izražanje kritike, ampak empatije, zato ga ne gre razumeti kot ”zlobnega dvojčka” všečka. Facebook ”ni mi všeč” namreč uvaja z namenom, da nadomesti všečkanje objav z žalostno vsebino. Zuckerberg, ki je novost predstavil med dogodkom Q&A na sedežu podjetja, namreč ne želi, da bi šlo z njim za ”razprodajo” kritike. Njegova uporaba bo strogo empatična. S to potezo je družbeno omrežje uslišalo številne uporabnike, čeravno bo blaga narava gumba kakšnega nergača pustil nepotešenega.

Se nam poleg gumba ''všeč mi je'' obeta kaj takega?
Se nam poleg gumba ”všeč mi je” obeta kaj takega?

Novost je tik pred tem, da jo preizkusijo prvi srečneži, kdaj bo knofa deležen preostanek 1,4 milijarde uporabnikov, pa še ni znano.

PREBERITE ŠE: Facebook: kako se znebiti odvisnosti?

Gumb ”ni mi všeč” se pridružuje gumbu ”všeč mi je” (gre pričakovati palec obrnjene navzdol?), ki ga je Facebook vpeljal leta 2009 in je postal ne samo nepogrešljiv del dejavnosti na družbenem omrežju, ampak tudi merilo uspešnosti oz. priljubljenosti, statusna ikona, vmešavati se je začel celo v vsakodnevni pogovor. Kako se bo obnesel ”Dislike” gumb, za katerega obstaja bojazen, da ga bodo ljudje zlorabljali, narobe interpretirali oz. uporabljali v napačne namene, bo pokazal čas, snovalci pa so prepričani, da bo v njem večina prepoznala možnost izražanja negativnih čustev, nezadovoljstva, nestrinjanja in solidarnosti, ne pa orožja za kritiko.

Ali Facebook postaja gladiatorski?
Ali Facebook postaja gladiatorski?

Zuckerberg ob tem dodaja, da gumba ne bosta imela slične funkcije, kot jo imata gumba na YouTubu in Redditu, ki sta namenjena glasovanju. Vskočil bo tam, kjer se bo všečkanje zdelo neprimerno oz. neokusno.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.