prikazna
Utrip mesta · mobilno

Novi, osveženi oziroma prenovljeni Fiat 500L je obdržal svoje karakteristike, zaradi katerih je bil priljubljen do zdaj. Še vedno ponuja obilico prostora, visoko sedenje in vsestransko uporabnost v urbanem okolju. V dolžino ali širino ni kaj zrasel, je pa postal odrasel na področju tehnologije in varnostnih sistemov.

Fiat 500L je najprostornejši Fiat iz serije 500. Kako tudi ne, saj je Fiat 500 brez oznake L proti njemu pravi malček. Fiat 500L je malce večji po zunanjih merah, a še večji, kar se tiče notranjosti. Na voljo je v dveh različicah 500L in 500L Cross, kjer ne gre le za dodajanje kozmetičnih popravkov, temveč za dva različna avtomobila. Obema je skupno, da ju zaznamuje črka L in to v več pogledih. L kot Large oziroma velik, prostoren. Nato L kot Loft oziroma odprtost in občutek svobode v avtomobilu. L kot Light, ki se navezuje na motorje, varnost, in nenazadnje še L kot Link, ki pomeni povezljivost prek informacijsko-zabavnega sistema.

Kot že omenjeno, se Fiat 500L Cross od Fiata 500L ne razlikuje zgolj po vizualnih dodatkih, temveč tudi po drugih stvareh. V dolžino je daljši za 34 mm in širši za 16 mm. Cross je za 25 mm višji od različice 500L, medosna razdalja pa ostaja enaka.

Posebnost Fiata 500L Cross je možnost izbire voznega načina, ki bo tega bolj terenskega Fiata 500 bolj varno spravil po klancu navzdol ali zagotovil več oprijema v težjih pogojih. Sicer imata oba modela velikost prtljažnika med 400 in 1480 litri, pri čemer je ob največji prostornini treba zadnjo klop podreti. Na voljo je več kot 10 barv karoserije, in če jih kombiniramo s tremi barvami strehe, lahko tako dobimo kar 36 barvnih kombinacij.

Vizualne spremembe obeh modelov so se dotaknile luči, prednje maske in odbijačev. Dodanih je več kromiranih elementov, ob bokih so nove zaščitne letvice. Pri Fiatu 500 Cross je mogoče v trenutku opaziti zaščite prednjega in zadnjega dela, s čimer nakazuje, da se ne ustraši tudi bolj grobega terena. Notranjost je bila posodobljena in ima zdaj na voljo 5- ali 7-palčni zaslon na dotik v HD-ločljivosti. Na voljo je kopica varnostnih sistemov, med katerimi izstopajo sistem za samodejno zaviranje, volan za lažje manevriranje in pomoč pri speljevanju v klanec.

Fiata 500L in 500L Cross bosta poganjala dva bencinska in dva dizelska motorja. Bencinska imata moč 95 oziroma 120 konjskih moči. Ista moč je na voljo tudi pri dizelskih motorjih. Pri menjalnikih lahko izberemo ročni ali avtomatski z dvojno sklopko. Fiat 500L z opremo City in 95 konjskimi močmi je lahko vaš za 12.990 evrov. Najdražji Fiat 500L Cross, z 1.6 MULTIJET 16-valjnim motorjem s 120 konjskimi močmi pa je lahko vaš za 20.490 evrov.
PREBERITE ŠE: NOVI FIAT PUNTO – URADNO KOT ARGO ZA BRAZILSKI TRG

Galerija slik – Novi Fiat 500L

Fiat 500L daljši ...Odpri galerijo

Hyundai Kona Hyundai Kona: nov segment, nov slog, novi cilji 2018 Ducati Panigale V4 2018 Ducati Panigale V4: nova era za Ducati Ferrari GTC4Lusso Novitec Ferrari GTC4Lusso Novitec: ko “družinski” Ferrari, postane preveč “družinski” Lamborghini Terzo Millennio Lamborghini Terzo Millennio je avtomobil za tretje tisočletje ·