FORD_2017_EcoSport_Barcelona_04
Utrip mesta · mobilno

S pomladjo je v naše kraje prišel tudi Fordov novi SUV EcoSport. Oblikovan za mestno džunglo. Ustvarjen, da iz nje pobegne. Robusten, a eleganten, vas s pametnim štirikolesnim pogonom AWD pelje na številne dogodivščine. S Fordovimi izjemnimi tehnologijami za udobno, varno in navdihujočo vozno izkušnjo, sistemom SYNC 3 za povezovanje s pametnimi napravami in vrhunskim zvokom B&O PLAY je vožnja v najvišjem avtomobilu v svojem razredu vsakič popolna.

Novi Ford EcoSport nudi uporabnikom še več sloga, udobja, zmogljivosti in izbire – funkcionalnost robatega SUV-ja uspešno združuje s praktičnostjo mestnega avta. Z izboljšavami kakovosti, tehnologij in zmogljivosti je novi Fordov SUV EcoSport še bolj samozavesten in udoben. Prvič je na voljo s Fordovim pametnim štirikolesnim pogonom za boljši oprijem na asfaltu in brezpotjih, kot prvi pa ima povsem nov zmogljiv in varčen 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue s 125 KM in optimalnejšimi izpusti CO2.

Naramnice nahrbtnika navdih za obliko meglenk

Za novega EcoSporta je značilno drzno in dinamično oblikovanje Fordovih športnih terencev, ki odraža poteze srednje velike Kuge in velikega Edgea. Njegova robata in hkrati elegantna zunanjost je na voljo v 12 drznih barvah in nudi še več možnosti za osebni pečat, vključno s kontrastno barvo strehe, ki zajema stebričke oken, zgornji del okvirja vrat, strešni spojler in zunanji ogledali.

Izklesan pokrov motornega prostora z ‘izboklino’ v sredini poudari izrazitejši sprednji del. Pogled s sprednje strani takoj pritegnejo nova velika trapezoidna maska pred motorjem in značilni oglati žarometi, ki so zdaj na voljo tudi v ksenonski izvedbi in vključujejo elegantne dnevne luči LED. Oglati ohišji meglenk dopolnjujeta sprednji profil, ki odraža pustolovski značaj, saj so bile navdih zanj naramnice nahrbtnika.

Za čistejši in bolj izklesan videz je spremenjena tudi oblika zadnjega odbijača in zadnjih luči. Nova 17- in 18-palčna platišča iz zlitine dopolnjujejo robati športni značaj in so na voljo v različnih izvedbah. Tudi pri novem EcoSportu lahko izberemo značilno, na prtljažna vrata nameščeno rezervno kolo.
EcoSport se je v prodajni paleti Fordovih športnih terencev za Evropo pridružil modeloma Ford Edge in Kuga. Letos se jim bo pridružil še novi ‘crossover’ – Fiesta Active s potezami SUV-ja.

Manj stikal, več odlaganih površin

Na uporabnika osredotočena prestižnejša nova notranjost zagotavlja izjemno izkušnjo tako za voznika kot potnike. EcoSport prinaša novo raven prefinjene notranjosti s preprosteje uporabnimi stikali in drugimi kontrolnimi elementi, na otip mehkimi materiali in novo sredinsko konzolo, ki je ergonomsko zasnovana za preprosto upravljanje in ima manj gumbov. Novi sedeži so optimalno prilagojeni udobju potnikov v sprednjem in zadnjem delu vozila, za prestižnejši občutek pa so na voljo tudi z delno usnjenim oblazinjenjem. Z izbiro ene od sedmih barv nastavljive osvetlitve lahko tudi vzdušje v vozilu prilagodimo svojemu razpoloženju.

V notranjosti je veliko dovršenih rešitev za shranjevanje, kot je novo nastavljivo dno prtljažnika. To v zgornjem položaju nudi skrit predal, v spodnjem položaju pa se prostornina prtljažnika poveča na 334 litrov. Dno prtljažnika je iz posebnega satovja, ki lahko nosi več kot 300 kilogramov. V novo sredinsko konzolo je vgrajen preklopni in vzdolžno nastavljiv naslon za roke s predalom, v katerega je mogoče spraviti tablični računalnik ali prigrizke.

Zares zabavna vožnja

Fordovo pregovorno znano izjemno doživetje vožnje njihovih vozil pri EcoSportu dopolnjuje še novi zvočni sistem B&O PLAY, ki poskrbi za vrhunsko zvočno izkušnjo. Sistem je posebej umerjen za uporabo v EcoSportu in vključuje deset zvočnikov, med katerimi sta tudi basovski zvočnik (subwoofer) v prtljažniku in srednjetonski zvočnik v sredini armaturne plošče, deluje pa z najnovejšim ojačevalnikom z digitalnim procesiranjem zvoka za natančno in uravnoteženo zvočno sliko, na voljo pa je tudi prostorski zvok (Surround Sound).

Zmogljiv in hkrati varčen

Novi EcoSport za optimalno vozno izkušnjo skrbi tudi s Fordovim pametnim štirikolesnim pogonom. Ta tehnologija je na voljo v kombinaciji s povsem novim 1,5-litrskim dizelskim motorjem Ford EcoBlue s 125 KM in 300 Nm navora ter šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Pametni štirikolesni pogon (AWD) stalno meri oprijem pnevmatik na cestišču in lahko v manj kot 20 milisekundah – torej dvajsetkrat hitreje od enega pomežika z očmi – navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli v razmerju do 50 : 50. Sistem zagotavlja brezhiben prenos navora na vsa štiri kolesa, da tako omogoči optimalno vodenje in oprijem, še posebej na spolzkih cestiščih. Na slovenskem trgu bo na voljo pozneje v 2018.

Dovršene tehnologije za pomoč vozniku

Novi Fordov športni terenec z visokim položajem sedeža z dobrim pregledom in odlično Fordovo vozno dinamiko lahkotne vožnje z obilo užitka dopolnjujejo številne napredne tehnologije. Fordov dovršeni sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 je združljiv s programoma Apple CarPlay in Android Auto™. Podpira EcoSportov lebdeči 8- ali 6,5-palčni barvni zaslon na dotik, ki omogoča tudi upravljanje s kretnjami, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’. 4,2-palčni barvni zaslon pa je na voljo v kombinaciji s povezavo Bluetooth in dvema priključkoma USB.

EcoSport je prvič na voljo s tempomatom z nastavljivim omejevalnikom hitrosti, ki vozniku olajša upoštevanje hitrostnih omejitev, in vzvratno kamero za preprostejše in varnejše parkiranje. Tudi možnost samodejnega vklopa žarometov in brisalcev s tipalom dežja odpravi del stresa pri vožnji in vozniku omogoča, da je bolj osredotočen na promet, ogrevan volanski obroč in samodejna elektronska klimatska naprava pa poskrbita za večje udobje. Električno-preklopni zunanji ogledali sta ogrevani, da se lahko kljub ledenemu mrazu zjutraj kar se da hitro odpravimo na pot. Med tehnologijami za pomoč vozniku sta tudi Fordov sistem informacij o mrtvih kotih, ki voznika opozori na bližanje vozil, ter serijski nadzor nagibanja in stabilnosti, ki vozniku pomaga ohraniti nadzor s prilagoditvijo navora motorja in zaviranjem. Kar je nadvse priročna funkcija, ko se lotevamo dogodivščin na terenu in stranpoteh.

BMW M2 Compettion BMW M2 Competition: nepričakovano razkritje najmočnejšega M2 Novi Audi A6 Avant Novi Audi A6 Avant: čudovit karavan za moderne čase Ford Fiesta Najbolj varčni avtomobili na naših cestah Ford Focus Novi Ford Focus: nabit s tehnologijo · · · · ·