fbpx

Hinckley Dasher: prvi luksuzni električni gliser na svetu

Prvi, mislimo v tem smislu, da je bil Hinckleyjev gliser Dasher že od samega začetka zasnovan s tem namenom, da postane popoln, luksuzni električni čoln. Je namreč razlika, če imamo že razvito plovilo, pri katerem zamenjamo samo pogon, ali če si zamislimo električno gnani luksuz že na samem pričetku načrtovanja in okoli te ideje ustvarimo končni izdelek.

Hinckleyjeva plovila se med nami že skoraj 90 let. V tem času si je podjetje ustvarila visok renome med ljubitelji luksuznih plovil. Njihov najnovejši gliser Dasher predstavlja popolnoma nov izdelek, za katerega je bilo potrebnega veliko načrtovanja in premetenega iskanja rešitev. Ena izmed rešitev je vsekakor uporaba modernih, lahkih materialov. Pri 2950 kilogramih je Dasher Hinckleyjevo najlažje plovilo. Za trup in ostalo površino gliserja so uporabili karbonska vlakna, kar je poleg teže dodalo še izredno trdnost trupa. Tikov les je skorajda Hinckleyjev zaščitni znak, a so se mu tokrat morali odpovedati. Zgolj zaradi teže seveda. Zamenjala ga je umetna masa, ročno pobarvana v imitacijo lesa in med njo in pravim tikom je na prvi pogled nemogoče opaziti razliko.

Za pogon Dasherja skrbita dva elektromotorja Deep Blue 80i 1800, vsak z 80 konjskimi močmi. Motor izdeluje nemško podjetje Torqeedo, vsakega pa poganja baterija s 40 kWh, vzeta iz avtomobila BMW i3. Baterije omogočajo okoli 60 kilometrov dosega pri hitrosti okoli 16 km/h. Če želite biti hitrejši, tj. med 30 in 40 km/h, se bo razdalja znižala na 40 kilometrov. Da ne bi prihajalo do zmede pri količini energije, je osrednji zaslon na dotik prilagojen prav temu, saj stalno spremlja razmerje moči in preostale energije. Tako bo strah pred prazno baterijo povsem odveč.

PREBERITE ŠE: TORQEEDO: ELEKTRIČNI GLISERJI Z BMW DNK-JEM

Prednost električnih plovil pred električnimi avtomobili je tudi v tem, da je infrastruktura v marinah že nared. Dasher namreč za polnjenje svojih baterij potrebuje le 4 ure, če ga priklopimo na 50-ampersko linijo. Hinckleyjev Dasher bo svoje kupce našel predvsem v Evropi, kjer je mnogo jezer, na katerih je motor na notranje zgorevanje prepovedan. In cena? Ni prav poceni, saj vsa ta tehnologija nekaj stane, in zato je treba za Dasher odšteti okoli pol milijona ameriških dolarjev.

Galerija slik: Hinckley Dasher

Dodatne Informacije

Več informacij:
hinckleyyachts.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.