fbpx

Honest Logos: če bi bili logotipi iskreni …

Če bi bili logotipi iskreni ...

Če bi bili logotipi iskreni, izdelkov marsikaterih blagovnih znamk verjetno nihče ne bi kupoval. Preverite, kako bi se imenovale blagovne znamke in kako bi bili videti njihovi logotipi, če bi prodajali resnico.

Bi še kupovali izdelke in uporabljali storitve znamk, kot so McDonalds, Apple, YouTube, Netflix, Nintendo, Disney, Playboy, Microsoft in Yahoo, če bi bili njihovi logotipi iskreni? Poučili smo se že o skritih sporočilih logotipov, spoznali, kako bi bili videti, če bi nanje neposredno vplivali njihovi izdelki, zdaj pa si poglejmo še, kako bi bili logotipi videti, če bi bili iskreni.

PREBERITE ŠE: 15 skritih sporočil znanih logotipov

Serijo Honest Logos, ki prikazuje logotipe in imena blagovnih znamk, če bi te pripovedovale resnico, je zakrivil švedski oblikovalec Viktor Hertz. Že od leta 2011 jo pridno dopolnjuje, ubežati pa mu ni uspela prav nobena korporacija, ki nam laže v obraz.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.