fbpx

Iggy Pop – prva kolekcija, ki jo je boter punk rocka oblikoval za blagovno znamko Sailor Jerry

Od včeraj je so tudi Slovencem na voljo trije unikatni kosi oblačil, ki jih je oblikovala ena izmed največjih živečih legend, boter punk rocka, Iggy Pop! Blagovna znamka Sailor Jerry je v Sloveniji bolj poznana po začinjenem rumu, ki so ga zvarili Američani v čast svetovni legend tetovatorstva Normanu “Sailor Jerry” Collinsu, letos pa blagovna znamka ustekleničeno strast predstavljala s pomočjo kralja roka in modne ikone, Iggyja Popa.

Iggy Pop je pristopil k oblikovanju posebne modne kolekcije Sailor Jerry Clothing pod imenom “The Flash Collection by Iggy Pop”. Za blagovno znamko je oblikoval tri unikatne kose – lastoročno podpisan denim brezrokavnik, usnjen pas z ročno izdelano zaponko in trendovske našitke za brezrokavnik – za katere je Iggy našel navdih v Normanu, rumu in pin up stilu. Vsi kosi bodo na voljo le prvim 100 kupcem. Iggya je v kosih, ki jih je oblikoval, fotografiral nič manj legendarni Mick Rock, ki je v svoj objektiv ujel vse od Davida Bowieja, Queenov do Lady Gage.

Iggy je kot osrednji kos kolekcije oblikoval modro-črn denim brezrokavnik, za katerega pravi, da ga nosi najraje, če že ne more biti zgoraj brez. Na brezrokavniku je všit prepoznaven emblem blagovne znamke, sidro, in zapis “Death Shall Triumph” (v prevodu “Smrt bo zmagala”). Modno oblačilo je izdelano le v 100 kosih, vsak kos je Iggy lastoročno podpisal, poleg njega pa prejmete tudi šest našitkov, ki so prav tako Iggyjevo delo, in za katere Iggy pravi, da omogočajo individualizacijo brezrokavnika, transformirajo negativno energijo in dodajo tisti pravi punk občutek kosu. Brezrokavnik je na voljo za 450 evrov.

Vsi kosi oblačil so izdelani v ZDA iz visokokakovostnih materialov in jih lahko naročite na www.sailorjerryclothing.com.

Dodatne Informacije

Več informacij:
sailorjerryclothing.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.