fbpx

Insta Repeat: na Instagramu se vse ponavlja, ustvarjalnost pa umira

Insta Repeat odkriva, kako se na Instagramu vse ponavlja, kreativnost pa umira.

Idealnih življenj, fotografij in ljudi na Instagramu so se mnogi že zdavnaj naveličali, zato številni uporabniki tega omrežja spodbujajo individualnost, domišljijo in lastno nefiltrirano življenjsko zgodbo. Insta Repeat razkriva, kako se na Instagramu pravzaprav vse ponavlja in je isto, domišljije pa skoraj ni več.

Insta Repeat je račun na Instagramu, ki razkriva podobnosti med fotografijami, objavljenimi na tem družbenem omrežju, in tako odpira celo paleto kritičnih lastnosti tega omrežja. S sloganom déjà vu vibes so na svoj račun naložili več kot 80 kompilacij ‘edinstvenih potovalnih fotografij’, ki odkrivajo, kako škodljive učinke je demokratizacija fotografije imela na izvirnost ljudi.

Ali ima Instagram zares vpliv na izvirnost?
Ali ima Instagram zares vpliv na izvirnost?

Iz kolažev, sestavljenih iz fotografij različnih fotografov, ki so si podobne, ustanovitelji tega profila kritično vrednotijo vprašanje, koliko so dejansko verodostojni potovalni blogi in računi, če pa so fotografije med različnimi uporabniki iste, prav tako pa so vsi nenadoma postali ‘poklicni fotografi’.

Z Instagramom naj bi vsi postali fotografi.
Z Instagramom naj bi vsi postali fotografi.

Novodobno kopiranje del določenih fotografov je idealna priložnost, da vsak postane “fotograf”. Problem po njihovem mnenju je v tem, da so nekateri ljudje vložili veliko časa, da bi posneli določeno fotografijo, ki so jo nato nekateri jemali za navdih in ustvarili popolnoma isto delo. Po poročanju nekaterih medijev je račun odprla 27-letna umetnica in režiserka iz Aljaske, ki želi ostati anonimna. Pravi pa, da je namen insta_repeat kritično obravnavati izvirnost pri ustvarjanju medijske vsebine skozi objektiv.

Dodatne Informacije

Več informacij:
instagram.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.