fbpx

Intervju: Valentino Kanzyani @HYTE2016 – 22. in 23. 7. 2016

Pred odhodom na vikend spektakel HYTE v Zadru, ki se bo odvijal med 22. in 23. julijem na plaži Kolovare in v zadrskih klubih, smo govorili z enim od glavnih zvezd večera. Valentino Kanzyani je DJ z dve desetletji dolgo in uspešno kariero, ustanovitelj slovenske techno scene, producent z mnogimi uspešnimi izdajami, nedavni član družine Cadenza in izvajalec, ki ima za sabo mnogo sodelovanj z znanimi tujimi izvajalci.

Tvoja blagovna znamka Jesus Loved You je spet v akciji. Kaj je novega in kaj lahko pričakujemo?

Novost je, da sta skoraj zunaj dve novi plošči! Izšla sta tudi Love Reloaded EP talenta iz Manheima, ki se imenuje Padež, ter Exposed EP romunskega dvojca, imenovanega Vinyl Speed Adjust.
Najnovejši je trenutno v pripravi in naj za zdaj ostane skrivnost, da bo potem večje presenečenje.

Valentino Kanzyani
Valentino Kanzyani

Motivacija za obnovo blagovne znamke je v količini kakovostne glasbe in nadarjenih producentih, ki jih srečujem v življenju in ob svojem delu, ter tudi moji želji, da omogočim manj znanim, a vseeno zelo nadarjenim izvajalcem, da izdajo svojo glasbo.

Ali načrtujete kaj novega v prihodnosti?

Vsekakor! Z zvočnimi učinki eksperimentiramo kot še nikoli do zdaj. Sodelujemo s prijatelji in zunaj okvirja eksperimentiramo z zvoki techna in housa, igramo se s vokali in različnimi inštrumenti … Nisem prepričan, kako in kdaj ta novi projekt predstaviti javnosti, ampak vsa zabava je v procesu ustvarjanja! Od končne izdaje nas loči še par remiksov. Remikse največkrat izdajam, ker nekdo drug postavi rok izdaje in se odloči, kdaj mora biti dokončan in ali je zadovoljen s končnim izdelkom. Sam se zelo težko odločim, kdaj je proces ustvarjanja končan, saj vedno mislim, da je mogoče kaj izboljšati ali spremeniti, in končni rezultat je po navadi nekaj čisto drugega. Septembra pripravljam tudi svojo izdajo za založbo Bla Bla iz Amsterdama.

Kako doživljaš elektronsko sceno danes in kje vidiš prostor za napredek?

Scena je definitivno večja in bogatejša kot kadarkoli prej. Ni nujno kakovostnejša glede na kvantiteto, ampak prostora za napredek je vsekakor dovolj. Vse več mladih pritegne tak žanr glasbe. Seveda prej ni bilo toliko nekakovostne glasbe, vendar je to zdaj nek svetovni trend, ki ni odvisen od žanra. Ni pomembno, ali je to pop ali hip-hop. Po drugi strani imamo veliko kakovostne glasbe, zelo kakovostne glasbe, vse več je eklektičnosti v setih in crossoverjih. Tisti, ki jih  glasba zares zanima in počnejo to iz ljubezni in strasti, raziskujejo, »brskajo« po trgovinah s ploščami in najdejo neverjetno in pozabljeno glasbo, ki je bila underground tudi svoj čas in zdaj zveni še bolj noro. Vse to prispeva k raznovrstnosti, zanimivosti in možnostim, da se DJ-ji izrazijo, kot se še nikoli do zdaj niso mogli, tudi občinstvo vedno najde nekaj po svojem okusu. (Če ga ima?! :D)

Za Hrvaško se govori, da kot festivalska destinacija in kraj za kakovosten dopust počasi postaja nova Ibiza. Kako to komentiraš glede na to, da si veliko časa preživel na Ibizi? Kaj ni poanta, da si izmisliš nekaj novega in si pri tem izviren?

Ibiza je specifično mesto z zelo dolgo zgodovino, tam se je zabavalo že od 60. let prejšnjega stoletja, ampak vseeno nikoli ni bila festivalska destinacija. Znana je predvsem po tem, da je na enem otoku toliko različnih klubov in različnih ljudi od starih, mladih, bogatih, slavnih, hipijev, rejverjev … Vse to na istem plesišču. Tako je bilo vsaj do nedavnega, dokler se niso začeli osredotočati na VIP-lože in podobno. Hrvaška ima vseeno sijajen potencial, da postane najmočnejša svetovna festivalska destinacija – če to že ni? S široko ponudbo različnih festivalov ob svoji prelepi obali, od megakomercialne Ultre v Splitu, do malih festivalov, kot je Garden v Tisnu, festivala Sonus in drugih festivalov na Pagu, Dimensions in Outlook v Pulju, tudi prihajajoči HYTE v Zadru.

Valentino Kanzyani
Valentino Kanzyani

Vsi so zanimivi na svoj način in pritegnejo različno občinstvo, kar je sijajno. Hrvaška tega ne sme izgubiti  in mora delati na tem, da se ponudba razvija dalje! Ne številčno, ampak s kakovostjo ponudbe – ampak na tem mora še malo delati.

Kaj najraje ješ, ko prideš na Hrvaško?

Drugače jem vegansko hrano, kar mi to zdaj ugaja. Vendar se na Hrvaškem vedno rad počastim s sveže ulovljeno ribo. Takšne ni nikjer na svetu. ☺

Ali nam lahko razkriješ par novih newcomerjev na elektronski sceni, na katere lahko po tvojem mnenju usmerimo pozornost.

Dvojec Sadee (David Nicolas in Sebastian Werle) – odlična Dj-ja, s katerima sem že nekajkrat imel priložnost igrati b2b na ladji na festivalu Sonus, potem LYE (Loquace, Yamen & Eda) – super producenti iz Francije, Vinyl Speed Adjust – dvojec iz Romunije, ki bo kmalu imel izdajo v Jesus Loved You, in Andrew James Gustav, ki je zelo originalen in odličen DJ.

Če bi lahko sodeloval s komerkoli na svetu, bi to počel s kom in zakaj?

Z Brianom Enom ☺. Želim si ga vsaj spoznati in videti, kako dela in razmišlja o glasbi. Drugi kandidat je Steve Reich, eden izmed najzanimivejših klasičnih skladateljev v zadnjih 100 letih.

HYTE po Ibizi, New Yorku, Barceloni, Amsterdamu in številnih drugih svetovnih metropolah prvič prihaja v ta del Evrope in to prav v Zadar. Kaj pričakuješ od tega partija in ali meniš, da je to velika stvar za mesto, kot je Zadar?

Zdi se mi super, da taka organizacija, kot je HYTE, pride v Zadar. Za promocijo mesta je to odlično v vseh pogledih, saj HYTE drugače organizira partije v najprepoznavnejših destinacijah ali mekah elektronske glasbe, kot so Berlin, Amsterdam in Ibiza.

 

Valentino Kanzyani
Valentino Kanzyani

Prepričan sem, da bo nepozabno, zanje igram na Ibizi v klubu Amnesia malo po dogodku HYTE v Zadru in se zelo veselim prvega srečanja v Zadru.

Kakšno je tvoje sporočilo za žurerje in obiskovalce dogodka HYTE v Zadru  22. in 23. 7.?

Imejte se radi in širite ljubezen na plesišču. Ne napadajte punc, hehe, ampak bodite obzirni, kulturni in strpni drug do drugega. Pomagajte, če vidite, da se nekdo počuti slabo, in širite pozitivne vibracije.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.