Essentials-Of-A-Better-Sleep-In-A-Short-Time
Utrip mesta · zdravje & lepota

Stres je ponavadi tisti dejavnik, zaradi katerega marsikdo ne more zatisniti očesa. Pravijo, da sta spanje in stres v svetu spanja kot jing in jang, nasprotni, a povezani sili. Stres hodi v zelje spanju, pomanjkanje le-tega pa vodi v še večji stres. Zaspati v takih situacijah je zato lahko prava nočna mora, le da smo povrh še zbujeni. A obstaja enostavna in le minuto dolga tehnika, ki vas bo hitro poslala na zaslužen sen. Kako torej zaspati v eni minuti?

Če glavnemu krivcu za nespečnost laično pravimo stres, pa glavna krivca na kemični ravni kličemo adrenalin in stresni hormon kortizol. In čeprav obstaja veliko rešitev, kako ponoči zmanjšati raven stresnih hormonov, pa je tehnika kako zaspati v eni minuti, ki jo boste spoznali v nadaljevanju, najhitrejša.

Dihalna tehnika 4-7-8

Gre za enostavno in le dobro minuto dolgo, a zelo učinkovito dihalno tehniko, ki naprej zahteva 4-sekundni vdih skozi nos (jezik naj se dotika neba in zgornjih prednjih zob). Temu sledi 7 sekund zadrževanja diha, krog pa sklene intenziven 8 sekund dolg izdih skozi usta. Ta dihalni cikel ponovimo štirikrat. In to je to! Za še bolj podrobno razlago pa vam predlagamo ogled videa.

Tehnika 4-7-8 pa ni uporabna samo pred spanjem, saj bo hitro zmanjšala stopnjo stresa tudi v vsakdanjih situacijah, ki povzročijo notranji nemir.


cover 10 najboljših kozmetičnih izdelkov leta 2014 iStock_000045883022_Large Kako se znebim alkoholnega mačka? cover-orogold-najdrazja-kozmetika Najdražji kozmetični izdelki na svetu cover-dieta Najbolj popularne diete leta 2014