awegweg
V zraku · buzz buzz

Zanimivi projekt časopisa The Sun, ki je vsakdanje, realne moške postavil v vlogo manekenov. Sporočilo projekta je to, da nista višina ali teža zahtevana faktorja za sexy postavo tako moških kot tudi žensk, saj so ‘’idealni’’ standardi profesionalnih modelov in atletov kdaj kar precej pretirani.

Blagovne znamke, kot so Dove in Aerie so že pred časom začele kazati neretuširane, vsakdanje modele žensk v svojih oglasih, kar je pravzaprav majhen korak v smeri pozitivnega sprejemanja različnih teles. Ampak kako bi oglas, kjer bi nastopali “normalne moški’’ sploh izgledal? Za fotografije vsakdanjih moških, ki so poustvarili znane oglase za spodnje perilo, je svoje bralce poprosil angleški časopis The Sun, ki na realen, a vseeno malce zabaven način predstavi serijo poznanih fotografij.
PREBERITE ŠE: Bizarne fotografije moškega, ki je želel obeležit nosečnost namesto žene

V galeriji si oglejte rezultate projekta

Odpri galerijo

cover-maryam-mizakhani Matematično “nobelovo” priznanje prvič v ženskih rokah cover Pomenljive zadnje besede slavnih ljudi mag-10Collector-t_CA0-superJumbo-1000x500 Robert Jahns ima preko 450 tisoč sledilcev na Instagramu. In za to je vsaj toliko razlogov. Screen Shot 2014-08-12 at 13.51.06 Sadje, ki ste ga do sedaj jedli in pripravljali napačno · ·