fbpx

Konceptualne trgovine po meri otroške domišljije #2

V drugem delu vam predstavljamo še nekaj kreativnih, svežih, in predvsem drugačnih trgovin za otroke, ki dražijo in prebujajo otroški domišljijski svet.

La Petite Maison, Stockholm

La Petite Maison je manjša trgovinica z otroškimi igračami, ki kljub svoji velikosti navduši. Otroške igrače so subtilno zložene na policah, medtem ko se s stropa spuščajo baloni, svetila, lampijoni, zastavice, ki tvorijo čarobno, pisano strukturo. Trgovina s švedskim karakterjem ter pravljična bitja, barve in oblike privabljajo otroške poglede, ki se od nasičenosti ne morejo naužiti domišljijskih dražljajev.

Trgovina La Petite Maison
Trgovina La Petite Maison

Keet in Huis, Amsterdam

Keet in Huis pomeni v prevodu »zabava v hiši«, kar otroci v trgovini tudi občutijo. Njihova ponudba za otroke je izjemno široka, od oblačil, pohištva, postelj, previjalnih miz, posteljnine, vozičkov, knjig, oblačil … Keet in Huis je zasnovana po otroških zamislih. Trgovino v več etažah povezuje klančina, ki nudi mnogo zabave in platformo za igro. Pravi otroški domišljijski svet prebudijo tricikli, ki visijo s stropa, ali razstavljeno pohištvo, po katerem se lahko pleza. Igralni kot za otroke pa tudi staršem omogoča, da lahko v miru raziščejo to navdušujočo trgovino.

PREBERITE ŠE: Konceptualne trgovine po meri otroške domišljije #1

Trgovina Keet in Huis
Trgovina Keet in Huis

De Winkel van Nijntje, Amsterdam

Le kateri otrok ne pozna malega zajčka Miffy (po nizozemsko Nijntje), ki ga je že leta 1955 oživel nizozemski umetnik, ilustrator in grafični oblikovalec Dick Bruna. Zajček, ki je najprej zaživel v knjigah, je pri otrocih zelo hitro postal izjemno priljubljen karakter, zato se je začel pojavljati na igračah, oblačilih, zvezkih, milih, vseh otroških izdelkih. Če vas pot zanese v Amsterdam, morate otroku privoščiti potop v Miffyjev svet, Miffyjevo trgovino, kjer ga bodo začarali izdelki z njegovo podobo.

Trgovina De Winkel van Nijntje v Amsterdamu.
Trgovina De Winkel van Nijntje v Amsterdamu.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.