2018 KTM X-Bow GT4
Utrip mesta · mobilno

KTM X-Bow GT4 od leta 2015 tekmuje v različnih dirkalnih serijah, za prihajajočo sezono v letu 2018 pa so ga še izboljšali. KTM in Reiter Engineering sta združila moči in naredila temeljito prenova X-Bowa, glavno vodilo izboljšave pa je bilo znatno zmanjšanje stroškov porabe X-Bowa.

Pri Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem  vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm navora.

Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorjavarovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov in ga poganja 2-litrski Audijev motor TFSI, ki ima 360 konjskih moči. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 primerkov tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.

PREBERITE ŠE: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA

Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4

2018 KTM X-Bow GT4Odpri galerijo

1000-500-citymagazine-cover Uniti One: električni avtomobilček v obliki mehurčka Peugeotev trikolesni hibridni skuter Peugeot je razvil nagibajoči se trikolesni hibridni skuter Aznom SerpaS Aznom SerpaS: futuristična aluminijasta kača Honda Insight (2019) Honda Insight (2019): hibridni prototip brez kompromisov · · · ·