fbpx

Lepotni trendi 2016: marmoriranje kože

Marmoriranje telesa

Marmoriranje kože? Verjetno ste že slišali za marmoriranje, vendar ne v povezavi s kožo, pač pa s pirhi in nohti. Gre za moderno tehniko barvanja, ki se je z jajčne lupine in roževine zdaj razširila tudi na kožo, ki jo odene v edinstvene pisane vzorce, ki se jih kar ne moremo nagledati. Vse, kar potrebujete, so barve za marmoriranje in slana voda. Enostavno, hitro, predvsem pa edinstveno!

Marmoriranje kože je lepotni trend, ki se kot požar širi na glasbenih festivalih po svetu. Ni težko videti, zakaj. Tehniko barvanja kože z naravnimi barvami za marmoriranje, ki smo jih bili do zdaj vajeni uporabljati za barvanje pirhov, je namreč izjemno preprosta, rezultat pa naravnost čaroben. V nasprotju z marmoriranjem nohtov z lakom za nohte je marmoriranje kože precej preprosteje.


Čeprav se zdi vse skupaj izjemno strupeno, pa je daleč od tega. Barve so namreč izdelane na osnovi organskih topil. So topne, zato lahko za medij uporabljamo kar navadno vodo. Še zdaleč niso primerne le za barvanje jajčne lupine, saj jih lahko uporabimo na tako različnih materialih, kot so les, plastika, papir, tkanina, svila, steklo, sveča, karton in stiropor ter tudi koža (živil pa vendarle ne smete barvati z njimi).

PREBERITE ŠE: Lepotni trendi prihodnosti: kako se bomo ličili leta 2110?


Nakapljate in potopite, tako preprosto je marmoriranje telesa. Postopek je sledeč. Del telesa sprva potopimo v slano vodo (to omogoča, da se barva na koži obdrži) in počakamo, da se posuši. Nato ga le še potopimo v vodo, v katero smo prej kanili poljubne barve za marmoriranje in koža se v hipu odene v pisane vzorce. Uživajte v čarobnem svetu marmoriranja! Kako je zadeva videti v živo, pa si lahko ogledate v posnetkih zgoraj.

Dodatne Informacije

Tehnike se je ime marmoriranje prijel, ker zarisani vzorec spominja na marmor.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.