fbpx

Lidl ponuja preproste ideje za praznično razpoloženje

Če potrebujete preprosto odličen navdih za prihajajoče praznike, potem je Lidlova praznična revija Preprosto, prazniki 2016 prava izbira, ki jo je od 24. novembra že mogoče kupiti ekskluzivno v Lidlovih prodajalnah po Sloveniji in je resnično unikatna, saj nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji, pisci, oblikovalci in fotografi ter združuje odlične recepte, dekorativne ideje, »naredi sam« projekte in praznično navdihujoče zgodbe.

Avtorji revije Preprosto so na več kot 100 straneh ustvarili bogato vsebino, ki ponuja številne ustvarjalne namige za praznično dekoracijo doma, slastne recepte za malce drugačne praznične večerje in navdihujoče zgodbe o čarobnosti praznikov družin slovenskih znanih umetnikov, kot so Marlenka Stupica in Hana Stupica, Jelka Reichman in Darja Reichman ter drugi. Svoje zamisli o »drugačnem prazničnem drevescu« so v reviji predstavili modni oblikovalec Aljoša G. Krošlin, članice kulturno ekološkega društva Smetumet, ki se ukvarjajo z oblikovanjem recikliranih izdelkov, ter blogerska Kreativna družina. Zgodbo o tem, kaj ji pomenijo prazniki in katere jedi se vedno znajdejo na njeni mizi, je z bralci Preprosto delila Nina Pušlar, svoje praznične navade pa v reviji zaupa tudi Veselka Pevec, prejemnica zlate kolajne na paraolimpijskih igrah v Riu.

Svoj delček mozaika v ustvarjanju revije Preprosto so tudi letos dodali Lidlovi kupci. Na Facebookovi strani Lidl Slovenija je namreč potekalo glasovanje o naslovnici revije. Naslovnica, ki krasi aktualno izdajo revije Preprosto, je med tremi predlogi prepričljivo zmagala.

Revija poleg odlične vsebine prinaša tudi kupone, s katerimi bodo vaši nakupi v Lidlovih trgovinah še ugodnejši. Cena revije je 1,49 EUR, na voljo pa bo na posebnih stojalih v vseh Lidlovih trgovinah.

Dodatne Informacije

Več na lidl.si.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.