fbpx

Lidl zasnoval jogurt z navdihom

Zmagovalni okus Lidlovega edinstvenega projekta Jogurteka je čokolada s pomarančo in cimetom. ''Jogurt z navdihom'', kot so ga poimenovali, bo na Lidlovih prodajnih policah na voljo od 20. oktobra dalje. Lidl Slovenija je celoten projekt Lidlove Jogurteke zasnoval skupaj z Mlekarno Celeia.

Jogurt je nastal na predlog Lidlovih kupcev in preizkuševalcev. Med petimi finalisti je Lidlove kupce najbolj prepričal okus čokolade s pomarančo in cimetom. »Okus je fantastičen in ravno primeren za prihajajoče tedne, ko se bo jesenski čas počasi začel prevešati v praznično vzdušje. Čokolada, obogatena z aromo pomaranče in cimeta, pričara zmagovito kombinacijo okusov in prepričani smo, da bo všeč tudi kupcem,« je ob predstavitvi jogurta poudaril Rok Gabrovšek, nabavnik za izdelke mlečnega programa v podjetju Lidl Slovenija.

V komisiji za izbor najboljših okusov sta bila poleg predstavnikov Lidla Slovenija in Mlekarne Celeia tudi kuharski mojster Tomaž Kavčič in kulinarična blogerka Urška Fartelj (220 stopinj poševno). Komisija je imela kar zahtevno delo, saj so ljubitelji jogurta v prvi fazi oddali več kot 10.000 predlogov jogurta, od tega kar 1.500 unikatnih kombinacij.

Projekt kot plod uspešnega sodelovanja med podjetji
Lidl Slovenija, ki danes uspešno sodeluje z več kot 70 slovenskimi dobavitelji, je s sodelovanjem z Mlekarno Celeia izjemno zadovoljen. Skupaj so namreč ustvarili edinstveni projekt, kjer so obenem spodbudili tudi navdih pri svojih kupcih in ljubiteljih jogurta. »Mnenje naših kupcev nam veliko pomeni in ker jih dobro poznamo, vemo, da so tudi polni navdiha. Prav zato smo jih povprašali o njihovem najljubšem okusu jogurta. Z odzivom smo zelo zadovoljni, obenem pa bi se želeli zahvaliti tudi Mlekarni Celeia za produktivno sodelovanje. S skupnimi močnimi in dobrimi idejami smo prepričani, da bomo v prihodnje pripravili še kakšen podoben projekt,« je o projektu dejal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

Dodatne Informacije

Več informacij:
lidl.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.