fbpx

Med nosljivo tehnologijo zdaj tudi banane

Nosljiva tehnologija je definitivno v vzponu, a kdo bi si mislil, da bomo mednjo uvrščali tudi banane. Da, prav ste prebrali. Banane! Podjetje Dole je to prvo užitno nosljivo napravo prvič predstavilo na tokijskem maratonu 22. februarja 2015. Merila bo tekačev srčni utrip in hitrost kroga, javila, kdaj jo je treba pojesti in izpisovala motivacijska sporočila poslana prek Twitterja. Kam? Na lupino. Bizarno? Ne, Japonci pač.

Med nosljivo tehnologijo se je, kakopak po zaslugi Japoncev, prebila tudi banana, ki je tudi edina užitna. GPS, ne GSO banana, da ne bo pomote, je debitirala na tokijskem maratonu 2015 in ker se vizualizacija vsega omenjenega s pomočjo LED zaslona dogaja na lupini, jo lahko uporabniki pojejo po mili volji, ne da bi se bali, da se jim bo ponoči svetil trebuh.

Dole bo posebne banane ponudil vsem udeležencem tokijskega maratona.
Dole bo posebne banane ponudil vsem udeležencem tokijskega maratona.

Dole, največji svetovni proizvajalec in trgovec s svežim sadjem in zelenjavo, ki stoji za bananami 2.0, je sicer dolgoletni sponzor maratona, ki ga že vsa leta pridno zalaga prav z banani. Tokrat bodo ponudili novo ”sorto”, pametne banane. Resda ne bodo imele večjega učinka v fiziološkem smislu (niso bolj hranljive kot običajne), zato pa ga bodo imele v psihološkem (spodbudna sporočila), no pa tudi fiziološkem. Namreč spremljale bodo tekačevo raven energije in opozorile, kdaj jih je treba zaužiti, da ta ne pade prenizko.

PREBERITE ŠE: Banana Doodles: Stephan Brusche banane spremenil v umetnine

Banana bo informacije dobivala prek napravice, ki jo bo nosil tekač in bo z njo povezana prek kabla. In kako je sploh mogoče, da se bo ovitek svetil kot zapestja v filmu In Time? Banane bodo pred delitvijo ”operirane” (kirurška odstranitev lupine). Gole bodo položili v večji olupek neke druge banane skupaj z LED zaslonom. Več pa v posnetku.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.