Moja reka si 2017
V zraku · trend

Natečaj Moja reka si 2017, ki ga organizira Coca-Cola Slovenija v sodelovanju z Ministrstvom za okolje in prostor ter Savsko komisijo in Turistično zvezo Slovenije, nadaljuje s spodbujanjem organizatorjev čistilnih akcij, ki potekajo v Sloveniji v posredni ali neposredni bližini rek, ki jih organizirajo različna društva, organizacije in posamezniki.

Spletno mesto mojareka.si je platforma z informacijami o čistilnih akcijah, ki potekajo v Sloveniji. Namen projekta Moja reka si je krepitev odmevnosti čistilnih akcij in pomoč, da je trud organizatorjev akcij za čistejše okolje bolje slišan.

V natečaju Moja reka si je letos sodelovalo 33 čistilnih akcij, izmed katerih se je v finale glede na zbrane podatke o številu udeležencev, količini zbranih odpadkov in napredku v primerjavi s prejšnjim letom uvrstilo 13 organizatorjev. Med njimi so se najbolje izkazali Kranjski taborniki (1. mesto), občina Slovenska Bistrica (2. mesto) in Planinsko društvo Cerknica (3. mesto).

Na naslovni fotografiji: Irena Majcen (ministrica za okolje in prostor), Klemen Markelj (Kranjski taborniki), Stanislav Mlakar (občina Slovenska Bistrica), Štefka Šebalj (Planinsko društvo Cerknica).

Vsebino omogoča Coca-Cola Slovenija.


26SOF_govorci 26. Slovenski oglaševalski festival vabi v Portorož Z modelom X16 bo zaigral tudi kapetan NK Maribor Marcos Tavares_ Adidas ACE 17 PURECONTROL: kopačke tudi za igranje na ulici 1000-500-cover-NKBM Želite povečati limit, pa ne dobite odobritve? Zmagovalne misli v natečaju Rožnati oktober: Kaj navdihuje ženske? · ·