Potrdi človečnost.
V zraku · buzz buzz

Uničevanje okolja presega vse meje do te mere, da so uničeni osnovni temelji človeškega življenja. Ali bomo s kampanjami prinesli spremembe za svet, v katerem živimo?

V letošnjem letu smo bili priča številnim zgodbam, v katerih so bile prikazane grozovite posledice uničevanja okolja, v katerem živimo. Odziv na grozovito stvarnost so pokazale različne svetovne korporacije, ki so začele z večjim okoljskim ozaveščanjem in ukrepi.

Blagovne znamke, kot sta McDonald’s in KFC, so v nekaterih svojih poslovalnicah začele postopno ukinjati plastične slamice, ameriški American Express je napovedal izid svoje prve kartice, izdelane iz oceanske plastike, Starbucks pa bo namenil 10 milijonov ameriških dolarjev za izdelavo trajnostne embalaže.

Kljub tem prizadevanjem pa je še veliko za postoriti, če želimo ohraniti trajnostne pogoje za življenje. Greenpeace, okoljevarstvena organizacija, je pred kratkim začela kampanjo »Potrdi človečnost« (angl. Confirm Humanity), ki jo je izvedla agencija DDB Mexico.

V svoji kampanji uporabljajo znano računalniško avtentikacijo CAPTHCA, s pomočjo katere uporabnik spletnega mesta reši test, ki je za računalnik težko rešljiv, in na tak način naprava določi, ali je nek uporabnik stroj ali človek.

Namesto te dobro znane avtentikacije so v kampanji dodali zapis “Potrdi človeštvo“. Na tak način želijo doseči bolj zelen in zdrav svet ter ozavestiti občinstvo, kakšno je naravno stanje sveta, ki so ga uničili ljudje. Kampanjo lahko podprete tudi vi.

tatuji2 Najbolj privlačna mesta za tatu sam-burriss-457746-unsplash Če vas moti glasno žvečenje, ste morda genij c86f27278c52c0f639089444d391375c Kakšno bi bilo popolno človeško telo brez ‘evolucijskih napak’? Najbolj nori Instagram trendi. 7 najbolj odbitih Instagram trendov v tem trenutku · · · · ·