Nekoliko nenavadno, kajne?
V zraku · tehnologija · gadgeti · V zraku · tehnologija

Marketinška agencija Isobar si je v letu 2018 že prislužila naziv ene najbolj inovativnih agencij. Kot ena izmed prvih je začela meriti čustvene odzive uporabnikov na VR-vsebine, a to še ni vse. Kaj novega ponuja tokrat?

Pred kratkim se je Isobar povezal z avstralsko verigo živalskih vrtov Zoos Victoria, s katero si želijo virtualno resničnost ponuditi novi ciljni skupini – mačkam.

Raziskava PVRR, ki so jo opravili, je razkrila, da je na svetu kar 600 milijonov majhnih mačk. Velik delež teh so ovrednotili kot potencialne stranke.

PVRR za prikazovanje mačkinih čustev izkorišča tehnologiji EEG in EKG. Posebna metodologija mačkam omogoča, da za ceno slabšega razločevanja barv v temi vidijo bolje kot ljudje. V sklopu procesa, znanega pod kratico ‘W.A.H.T’, je glede na pozicijo mačjih brk mogoče ugotoviti, kakšna je stopnja zainteresiranosti mačke za določeno stvar:

  • TD – povsem nezainteresirana,
  • D – nezainteresirana,
  • MD – srednje zainteresirana,
  • CNP – zelo zainteresirana (kratica se nanaša na mačjo meto, katere vonj močno privlači mačke).

Celotna analiza raziskave je bila objavljena 2. aprila letos in je morebitnim investitorjem na voljo tukaj. Če želite podpreti projekt, ki se osredotoča na mačjo virtualno resničnost, verjetno želite preveriti vsako podrobnost. Isobar in Zoos Victoria nista razočarala, saj sta raziskavo podprla s številnimi podatki in nevroznanostjo.

Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K: postanite profesionalni snemalec img_cam96_header Polaroid Originals 600 ’96 Cam': barvita vrnitev v preteklost this-terrifying-device-reads-your-mind-and-i-do-not-understand-it-nor-want-to-1500x1000 Ta zastrašujoča naprava lahko sliši vaše misli p-1-this-adorable-robot-connects-lonely-millennials Fribo: robot za same in osamljene · · · · ·