fbpx

Raziskava pokazala, kaj ljudi na aplikacijah za zmenke najbolj odbija

Ta raziskava razkriva, kaj nas na aplikacijah za zmenke najbolj odbija.

Iskanje kratke zveze, ljubezni svojega življenja ali prijateljstva prek aplikacij za zmenke ni nov pojav. Deluje preprosto: le en klik, pa smo že našli tisto, kar iščemo. A ni tako preprosto, saj postajamo vedno bolj zahtevni pri iskanju tistega, kar nas resnično zanima. Ta raziskava razkriva, kaj nas na aplikacijah za zmenke najbolj odbija.

Manko pristnega človeškega stika na spletu povzroča, da se moramo pri izbiri tistega, kar nas zanima, orientirati po tem, kakšen profil ima oseba. Prepogosto pozornost posvečamo temu, kako so videti profili drugih, pozabimo pa se vprašati, kakšen je naš lastni profil.

Aplikacija za spoznavanje Badoo je pred kratkim izvedla raziskavo tem, kaj pritegne uporabnike, ki iščejo ljubezen, da všečkajo (podrsljaj v desno) določenega uporabnika. Raziskava, v kateri je sodelovalo 5000 uporabnikov, je pokazala zanimive rezultate.

Iskati kratko zvezo, ljubezen svojega življenja ali prijateljstvo preko dating aplikacij ni nov pojav.
Iskati kratko zvezo, ljubezen svojega življenja ali prijateljstvo preko dating aplikacij ni nov pojav.

54 % žensk pravi, da jim ni všeč (podrsljaj v levo), če vidijo fotografijo moškega, posneto z neko žensko. Tisto, kar jih zagotovo odbije, pa so fotografije moških, ki se fotografirajo brez majic ali v fitnesu.

Ženskam niso všeč fotografije moških brez majic.
Ženskam niso všeč fotografije moških brez majic.

Zanimivo je, da imajo uporabniki aplikacij za zmenke radi fotografije psov: 29 % ženskam in 21 % moškim so všeč fotografije, na katerih je tudi žival.

Uporabniki dating aplikacij imajo radi fotografije z živalmi.
Uporabniki dating aplikacij imajo radi fotografije z živalmi.

Tu so mnenja žensk o fotografijah moških:

Ženske pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):

Fotografija posneta na podeželju – 30 odstotkov
Fotografija s psom – 29 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 18 odstotkov
Moški z brado – 18 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 7 odstotkov
Fotografija s privlačno žensko – 2 odstotka
Fotografija v telovadnici – 8 odstotkov

Z brado ali brez brade?
Z brado ali brez brade?

Ženske pravijo, da jim ni všeč (podrsljaj v levo):

Fotografija s privlačno žensko – 54 odstotkov
Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 49 odstotkov
Fotografija brez majice – 47 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 37 odstotkov
Sebek v ogledalu – 32 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 29 odstotkov
Moški z brado – 22 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 19 odstotkov

Ženske imajo najraje fotografije moških posnete na podeželju. Moški pa ženske v spodnjem perilu.
Ženske imajo najraje fotografije moških, posnete na podeželju. Moški pa žensk v spodnjem perilu.

Moški menijo tako o ženskih fotografijah:

Moški pravijo, da jim je všeč (podrsljaj v desno):

Fotografija v spodnjem perilu ali bikiniju – 33 odstotkov
Fotografija na podeželju – 33 odstotkov
Fotografija v telovadnici – 25 odstotkov
Sebek v ogledalu – 21 odstotkov
Fotografija s psom – 21 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje tetovaže – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja – 12 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 11 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 8 odstotkov

1/3 moških ni všeč fotografija ženske s Snapchat filtrom.
1/3 moških ni všeč fotografija ženske s Snapchat filtrom.

Moški pravijo, da jim ni všeč (podrsljalj v levo):

Skupinske fotografije, ki otežujejo določanje, čigav profil je – 40 odstotkov
Fotografija s privlačnim moškim – 34 odstotkov
Fotografija s Snapchat filtrom – 29 odstotkov
Fotografija, ki je v celoti dostopna na profilu – 21 odstotkov
Fotografija v spodnjem perilu – 20 odstotkov
Sebek v ogledalu – 19 odstotkov
Fotografija, ki prikazuje avtomobil – 15 odstotkov
Fotografija mačke ali psa – 14 odstotkov
Fotografija, na kateri ženska jaha konja –12 odstotkov

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.