shutterstock_305430164
Utrip mesta · zdravje & lepota

Ravno smo zaključili z vadbo in se odpravili proti garderobi. Nikar tako hitro! Kar storimo po vadb, je namreč pomembno skoraj tako zelo kot vadba sama. Preverimo torej, česa po vadbi nikakor ne smemo storiti.

1. Pozabiti na ohlajanje

Po večkilometrskem teku se mirno sprehodimo in dovolimo svojemu razgretemu telesu, da se ohladi. Le tako se bo naš krvni tlak normaliziral, izognili pa se bomo tudi nepotrebnemu zastajanju krvi v venah.

2. Pozabiti na raztegovanje

Po vadbi si obvezno vzemimo nekaj dodatnih trenutkov in raztegnimo svoje pridne mišice. S tem jim bomo omogočili lahkotnejšo obnovo in se izognili nepotrebnemu “musklfibru”.

3. Pozabiti na hrano

Po vadbi je nujno treba pojesti nekaj zdravega in s tem omogočiti telesu pravilno obnovo.

PREBERITE ŠE: Razbijamo 5 mitov o zadostni hidraciji

4. Pozabiti na stekleničko z vodo

Telo po vadbi kar kriči po kozarcu vode. Včasih fizična aktivnost odžene občutek žeje, zato le pazimo in nikoli ne pozabimo na zadostno hidracijo med in po vadbi.

5. Otipavati svojega obraza

Prste stran! Dotikanje obraza po vadbi je popolnoma neprimerno, saj je telovadnica pravo leglo bakterij. Po vadbi si obvezno operimo roke in splaknimo obraz.

477606767 Razbijamo 5 mitov o zadostni hidraciji 463192315 Osvežilni vitaminski napitki, ki nam vrnejo energijo po vadbi 482365529 8 učinkovitih in naravnih sredstev proti srbečim pikom komarjev Foto: freetopone.com Poletje v laseh – 15 najlepših poletnih frizur ·