dancing-street-light-designboom-818
V zraku · buzz buzz

Pri Smartu so se s kampanjo “Whatareyoufor” lotili iskanja kreativnih rešitev, ki bi povečale varnost na cestah v mestih.

Smartova kampanja “Whatareyoufor” vključuje urbano instalacijo, ki spremeni dolgočasno čakanje na zelono luč v čisto zabavo.

Pri iskanju kreativnih rešitev, ki bi povečale varnost na cestah v mestih, so se pri avtomobilskem podjetju namreč odločili za postavitev urbane instalacije, ki bi pešce zaposlila med čakanjem na dovoljenje za prečkanje ceste.

Gre za kabino, v katero lahko vstopi vsak in naključne mimoidoče navduši s svojimi plesnimi gibi. Silhueta vsakega “freestyle” plesalca se namreč prikaže na bližnjih semaforjih.

PREBERITE ŠE: Tiho slovo Applovega mp3 predvajalnika iPod Classic


logo 15 skritih sporočil znanih logotipov frog2 Anamorfoze Jontyja Hurwitza in Istvána Orosza: popačene umetnine, ki to niso video-game-real-life-skyrim-31__880 Adam Ellis: če bi bilo naše vsakodnevno življenje računalniška igrica naslovnica1 15 najbolj kontroverznih naslovnic revij ·