Playboy vrača goloto na prvo stran
V zraku · buzz buzz

V Playboy se vrača golota! Po letu bodo naslovnice ponovno krasila gola dekleta. Sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja Cooper Hefner je priznal, da Playboya nihče ne bere zaradi člankov.

Po letu  se na naslovnice revije Playboy vrača golota. Z goloto mislijo golo oprsje in zadnjico, mednožje pa ostaja ”sveto”. Spomnimo. Pred letom je Playboy pretrgal vezi s svojimi koreninami, saj so bile gole ženske to, kar je revijo prodajalo od davnega leta 1953. Zavoljo golote na spletu so dejali, da ta ni več potrebna, a so se ušteli. Playboy je pojem golote in brez nagic je revija kot goveja juha brez soli. Zdaj se torej Playboy vrača h koreninam, s tem pa si želi povrniti nedavne slave, predvsem pa prodajne naklade iz preteklosti. Goloto vrača s sloganom “Golo je normalno.” Na naslovnici revije za marec in april 2017 je rjavolasa manekenka zgoraj brez.

PREBERITE ŠE: Zbogom, gola dekleta! Revija Playboy marca 2016 ukinja nagice!

“Prvi lahko priznam, da je način, na katerega je revija prikazovala goloto, staromoden, toda to, da smo jo povsem odstranili, je bila napaka,” se je s pepelom posul 25-letni kreativni in izvršni direktor revije Cooper Hefner, ki dodaja, “golota nikoli ni bila težava.” Je bil pa sin ustanovitelja revije Hugha Hefnerja lani proti ukinitvi golote, s katero so želeli privabiti več oglaševalcev in dobiti več prodajnih mest. A eksperiment z ”družinskim” Playboyem je pogorel na celi črti. Pozoren bralec bo na naslovnici opazil še eno spremembo, ”zabavo za moške” je zamenjal podpis ”zabava za vse”.


Logoji Logoji – znani logotipi kot emotikoni Nike – Equality Nike z zvezdniškim oglasom, ki promovira enakost in bi ga moral videti vsak Najdete 12 vojakov na tej fotografiji? Najdete 12 vojakov na tej fotografiji? BeFunky Collage Koledar za ženske: francoski gasilci v vsej svoji lepoti · · ·