fbpx

Vojna s samolepilnimi lističi z epskim zaključkom

Vojna s samolepilnimi lističi

Svet brez samolepilnih listkov bi bil en velik kaos! Nihče si ne bi zapomnil ničesar in nihče ne bi mogel uprizoriti epske bitke med dvema nasproti stoječima zgradbama, ki se je nedavno odvijala v New Yorku. Začelo se je nedolžno, s pozdravom iz samolepilnih listkov, kmalu pa eskaliralo v pravo papirnato vojno epskih razsežnosti. Oglejte si veličasten dvoboj s še veličastnejšim zaključkom.

Kaj dobiš, ko zmešaš kup oglaševalskih in medijskih agencij, dve nasproti si stoječi stavbi in samolepilne lističe? Če ste dejali, besedno in znakovno vojno iz samolepilnih lističev, potem ste uganili pravilno.

Začelo se je povsem nedolžno.
Začelo se je povsem nedolžno.

Samolepilni lističi v blokcih so nepogrešljiv pripomoček na vsaki pisalni mizi in tudi v informacijski dobi ne kažejo znakom upehanja. Na njih pišemo pomnike, drugim puščamo sporočila, označujemo strani, v zadnjem času opažamo, da z njimi okrašujejo pisarne z umetelnimi motivi, nismo pa si mislili, da bodo kdaj postali strelivo. Prav samolepilni lističi so namreč postali glavno sredstvo v boju dveh nasproti si stoječih newyorških stavb polnih oglaševalskih in medijskih agencij, torej polni kreativnih glav. Začetek ni obetal veliko. Na enem izmed oken je pisalo ”hi”, uslužbenec podjetja Harrison and Star pa je čakal na odgovor nasprotnika. Ta se je oglasil z ”sup” (po naše, Kaj dogaja?). A to je bilo šele ogrevanje.

PREBERITE ŠE: Očala na tleh muzeja – dokaz, da je danes lahko umetnost karkoli!

Kaj se je zgodilo kasneje si ne morete predstavljati, dokler ne vidite na lastne oči. Kmalu so bila namreč številna okna polepljena z zabavnimi sporočili in motivi iz samolepilnih lističev, vmešali so se celo Angry Birdsi in M3, izdelovalec lističev, ki je ”vojskama” prispeval ”strelivo”. Veliki finale pa vas bo šokiral bolj kot najbolj šokantna epizoda Igre prestolov!

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.