fbpx

Zato se na portalih za gledanje filmov in serij nikoli ne moreš odločiti, kaj bi gledal

Ob veliki izbiri filmov in serij na spletnih portalih, kot je Netflix, se je velikokrat težko odločiti, katero vsebino bi si ogledali. Čeprav je neodločnost del vsakdanjega življenja, pa je razlog, zakaj prihaja do nje, še kako zanimiv.

Raziskovalci iz kalifornijskega tehnološkega inštituta so razkrili, da se skrivnost do odgovora skriva v delovanju specifičnih delov možganov.

Testiranci so med eksperimentom morali izbrati najboljšega med 6, 12 oziroma 24 objekti. V tem primeru je šlo za različne vrste marmelad. Znanstveniki so opazovali možgansko aktivnost in ugotovili, da so subjekti največ premisleka namenili odločanju med 12 možnostmi.

Odločitev pri izbiri filma zna biti še kako težka.
Odločitev pri izbiri filma zna biti še kako težka.

Profesor Colin Cameren je pojasnil, da je bilo v času procesa odločanja mogoče opaziti povišano aktivnost v anteriornem cingulatnem korteksu (odgovornem za analizo vrednosti in dobička) in striatumu (odgovornem za določanje vrednosti).

Čeprav imamo ljudje svobodo odločanja, pa lahko na podlagi izsledkov sklepamo, da prevelika količina različnih možnosti v naših možganih povzroči zmedo.

Katero serijo si želite ogledati skupaj s partnerjem?
Katero serijo si želite ogledati skupaj s partnerjem?

Če izbiramo med 6 filmi ali serijami, se ljudje počutimo nekoliko prikrajšani. Menimo namreč, da nam med tako majhnim številom alternativ ne bo uspelo najti primerne. Pri izbiranju med 12 objekti lahko hkrati podrobno analiziramo vsebino in zadovoljimo svoje potrebe. Situacija pri 24 možnostih je nekoliko drugačna, saj se v poplavi številnih filmov in serij kaj hitro izgubimo.

Ali imate tudi vi izbor filmov in serij, ki si jih želite ogledati v prihodnosti? Predlagamo vam, da ga skrčite na 12 primerkov.

Dodatne Informacije

Več informacij:
sciencedaily.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.