26SOF_Image_Small
6. apr
V zraku · dan za

SOF 2017 (Slovenski oglaševalski festival) se v Kempinski Palace Portorož vrača med 6. in 7. aprilom. Programski del festivala bo z nosilno temo ‘Človeški faktor v oglaševanju’ udeležencem prinesel nov pogled na tržno-komunikacijsko in širšo marketinško stroko. Oglaševanje je namreč še pred leti veljalo za prestižno stroko in v nekaterih primerih celo del popularne kulture, danes pa je postavljeno pred neštete izzive. Še tako dobra ideja se lahko zalomi na neštetih točkah, če se ne zavedamo, kako pomemben je človeški dejavnik v večplastnem oglaševalskem procesu. SOF 2017 bo usmerjen v samoizpraševanje in razumevanje vlog posameznikov s ciljem, da stroki dvignejo ugled in ji dajo pomen, ki si ga zasluži.

do
Kempinski Palace, Portorož
SOF
polna prijavnina SOF – zgodnja prijava, do 10. marca: 390,40 €, polna prijavnina SOF: 500,20 €

SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.

PREBERITE ŠE: Koncert: 2Cellos – Ljubljana bo 2017 priča epskemu spektaklu

Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.


Dunajski dečki prihajajo v Slovenijo 29. marec, 2017 Koncert: Dunajski dečki leta 2017 prihajajo v Slovenijo chippendales marec 2017 ljubljana 26. marec, 2017 Slačifantje Chippendales se marca 2017 vračajo v Ljubljano SKI JUMPING - FIS WC Final Planica 23. marec, 2017 Planica 2017 – praznik smučarskih poletov v dolini pod Poncami Festival Winter Days of Metal 2017 20. marec, 2017 Festival Winter Days of Metal 2017 – ”zimski” MetalDays · · · ·