fbpx

Weekend Media Festival 2016

Od 22. do 25. septembra 2016 se bomo v Rovinju srečali z najnovejšimi medijskimi trendi. V prostorih stare tovarne tobaka se bo v štirih dneh na odru zvrstilo več kot 120 govorcev in okoli 4000 medijskih, marketinških in PR-strokovnjakov.

Pomembne Informacije
Kdaj?
do
Kje?
Stara tvornica duhana, Obala Vladimira Nazora 1, Rovinj
Organizator
Dogodek na Facebooku
Vstopnina
400 €

Na seznamu predavateljev je Shawn Pecas Costner, ki je 18 let delal v glasbeni industriji in vodil promocijo glasbenikov, kot so Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean in mnogi drugi. Danes pa je izvršni direktor v Roc Nation Sportsu, podjetju za športni menedžment, katerega lastnik je slavni hiphop pevec Jay Z. Na seznamu predavateljev je tudi Lazar Džamić, direktor strateškega planiranja v nekaj londonskih kreativnih agencijah in eden od prvih digitalnih strategov v Veliki Britaniji, ki bo predstavil recept za uspešno oglaševanje z ustvarjanjem uspešnih oglasnih sporočil. Gosta festivala bosta tudi Jarno Vanhatapio in Magnus Emilson, ki stojita za švedsko modno spletno trgovino NA-KD.com, ki proizvode vodilnih svetovnih znamk dostavlja v več kot 100 držav po svetu.

Radio se vrača skozi glavni vhod! Na Weekend panelu bodo pojasnili, zakaj pri mediju, za katerega so še do pred kratkim trdili, da nima prihodnosti, rastejo oglaševalski budžeti in katere inovacije so omogočile ponovni vzpon radia. O inovacijah bo govora tudi na panelu o tehnologiji blockchain, na kateri temelji tudi najbolj znana valuta bitcoin in ki omogoča neomejene možnosti v bančništvu in javnih storitvah.

V okviru 9. Weekend Media Festivala se bosta ponovno odvijali regionalna revija BalCannes in podelitev nagrad SoMo Borac (več na somobrac.com). Glasbeni program je bil od nekdaj eden od največjih adutov Weekend Media Festivala in tako bo tudi letos, saj bodo festival 22. septembra 2016 odprli glasbeniki skupine Hladno pivo.

 

Dodatne Informacije

Več informacij:
2016.weekendmediafestival.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.