fbpx

Brata Berce z namizno igro Tracker na Kickstarterju

Brata Tim in Žiga Berce sta izdelala namizno igro Tracker, s katero se na Kickstarterju potegujeta za sredstva. V dobrih 24 urah sta zbrala že skoraj polovico želenih sredstev in velika verjetnost je, da bosta v mesecu dni zbrala več kot dovolj sredstev za zagon proizvodnje. In kaj igri na igri Tracker je tako zanimivega?

Osnovne Informacije
Znamka
Tracker
Model
a post nuclear disaster
Cena
55€
Trgovina

Tim in Žiga Berce, ki sta pred lansiranjem kampanje na Kickstarterju opravila prek 200 testnih iger z navdušenci nad tovrstnim preživljanjem prostega časa, sta igro razvijala od leta 2011. Končni izdelek je akcijska pustolovska strateška namizna igra Tracker, prava postapokaliptična avantura, polna akcije in preobratov. To je igra, v kateri imajo “še tisti, ki umrejo, možnost, da zmagajo”.

In kako poteka igranje? Skupina preživelih, ki jo sestavlja od štiri do osem igralcev, se v igri spopada za moč artefaktov, uporabljajo pa klasično igralno kocko, igralne figurice in kartice z misijami, artefakti in orožjem. Za zmago mora igralec zbrati osem točk, kar lahko stori z zbiranjem artefaktov, preganjanjem nasprotnikov z orožjem, ali pa z opravljanjem misij. Če nihče ne zbere dovolj točk, zmaga pripade zadnjemu preživelemu. Ves čas nanje prežijo soigralci in različni izzivi radiacije, ki jim jemlje moči. Prav tako nanje prežijo že “umrli” soigralci, ki še vedno lahko dobijo igro, saj se na svet vrnejo kot zombiji.


In ravno to dela igro drugačno od vseh drugih. Tim in Žiga sta se namreč ukvarjala tudi z vprašanjem, kako igro ohraniti zabavno tudi za tiste, ki v igri izgubijo. Vsi se spomnimo trenutkov, ko so zgodnji poraženci do konca igre ostali le nemi opazovalci, ki so se med čakanjem na konec bolj ali manj dolgočasili. Občutka dolgčasa pri igranju Trackerja tako ne bo občutil nihče, ko pa lahko kot zombi pošteno mešamo štrene soigralcem in celo zmagamo.

Igro Tracker lahko prednaročite tukaj.

Za zmago, ki je pri tej igri nepredvidljiva in jo je vse do konca igranja nemogoče napovedati, je potrebno taktično in strateško razmišljanje. Kot nam je v času ustvarjanja igre zaupal mladi Tim, sicer študent družboslovne informatike na ljubljanski Fakulteti za družbene vede, se velikokrat prav predstavnice nežnejšega spola izkažemo za prave, že skoraj krvoločne borke, ki v načrtnem uničevanju nasprotnikov ne vidijo nikakršne težave.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.