Danes je težko dobiti zaposlitev, ki si jo človek želi. K sreči je tu izziv Itak Job, ki bo trem mladim olajšal pot, ki je za marsikoga neprehodna. Itak bo namreč trojico podprl pri iskanju želene zaposlitve na njihovem strokovnem področju. Zmagovalci izziva Itak Job bodo tako z osebno prilagojeno kampanjo nagovorili potencialne delodajalce, pri čemer jim bo pomagal karierni guru Gorazd Prah, svoj strokovni piskrček pa bo pristavila tudi ustvarjalna ekipa izziva Itak Job.
itak
Moč besed je pobuda blagovne znamke Itak in Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), s katero želita opozoriti na pojav sovražnega govora na spletu med mladimi. V okviru pobude bo izvedena prva tovrstna slovenska raziskava o sovražnem govoru med mladimi na spletu, na podlagi njenih izsledkov pa bodo strokovnjaki lahko podali možne rešitve za doseganje višje kulture spletnega dialoga.