الرقم #205 يجلب علم التسوق. لقد استعرت هذا المصطلح من خبير التسويق مارتن ليندستروم وكتابه "علم التسوق"، الذي يحاول الإجابة على أسئلة حول سبب الشراء الفعلي وكيف نتخذ قرارات الشراء. ما هي الروافع النفسية التي تجعل المتداول يبيع والمشتري يشتري؟ لماذا، من حيث المبدأ، يؤدي منتجان متطابقان تمامًا ولهما نفس الوظائف إلى اتخاذ العملاء قرارات شراء مختلفة تمامًا؟
مجلة المدينة v verigi nakupnih odločitev igra posrednika – torej medij, ki je zaradi svoje zasnove najprimernejši za vsebinsko oglaševanje, tisto oglaševanje, ki kupcu podzavestno sugerira – kupi me. Pa je prav tako? Funkcija brezplačnika po poslovnem modelu ne more biti drugačna, temveč usmerjena prav v partnerstvo z oglaševalci. To brezplačniku omogoča preživetje in obstoj ter možnost, da poleg vsebin s komercialno in marketinško konotacijo poskuša prinesti tiste pozitivne in sproščene zgodbe iz svojega okolja, zaradi katerih je tisk tako zelo pomemben medij. Pomemben za naročnika, oglaševalca, saj ujame kupca v popolnoma drugačnem stanju zavedanja vsebine. Ni motenj, ni šumov, elektronske pošte ali tečnih videooglasov. Kupca oglas ujame pri času, posvečenem le njemu, našemu magazinu in skodelici kave. Priznajmo si! V tisku vsak od nas oglasu nameni pozornost – 5 sekund – 10 sekund – zadosti in prav toliko, da se oglas vtisne v podzavest. In prav ta pozornost, ki so jo dokazale raziskave v tujini, velike oglaševalce, kot je كوكا كولا, vrača v tiskane medije. A kaj ko v naši državi vse poteka nekoliko počasneje in v zamaknjeni realnosti. Ljudje v medijskih agencijah pa velikokrat delajo proti toku raziskav in tovrstnih ugotovitev, predvsem zaradi spleta različnih interesov. A to je zgodba za kdaj drugič. Za neko drugo kolumno, na nekem drugem papirju in mediju.
الخامس letu 2016 se City Magazine podaja na pogumno in samostojno pot, saj smo se ustvarjalci revije odločili, da z osebnim tveganjem prevzamemo blagovno znamko in s skupnimi močmi in elementi socialnega podjetništva začrtamo in tudi tlakujemo novo pot našemu brezplačniku. Ta na trgu ostaja unikum, največji brezplačnik po številu izvodov in distribucijskih lokacij. Z največjim “lifestyle” spletnim portalom citymagazine.si, namenjenim tako ženski kot moški populaciji, ter novim “lifestyle” projektom مذهب المتعة.si, ki bo luč sveta ogledal tudi v tisku, a šele v sredini prihodnjega leta.
مجلة المدينة tako v novo leto vstopa močnejši kot kdaj prej, z novo vizijo, prenovljenim dizajnom in vsebinsko strategijo.