fbpx

#213 مجلة المدينة - 12 سنة

قبل اثني عشر عامًا في شهر أكتوبر، صدر العدد الأول من مجلة المدينة. باتباع مثال المنح المجانية الأجنبية، بدأت رحلتها عبر شوارع المدينة، وبالتالي أصبحت عنصرًا أساسيًا في المقاهي والحانات والمطاعم الحضرية المفضلة لدينا ومراكز التسوق والمكتبات ودور السينما والمطارات والمؤسسات الثقافية وفي الشارع الذي أقيم فيه لأول مرة. المدينة بين يدي. لقد كنا على اتصال منذ ذلك الحين. أنا قارئ، معجب والآن المبدع.

Spremljava razvoj drug drugega in se dopolnjujeva. 12 let je dolgo obdobje, in če bi imeli časovni stroj, bi v letu 2004 odkrili nek drug svet. Svet brez pametnih telefonov. Svet brez Facebooka. In tudi svet brez Cityja. A ni nam žal, da svet dobiva tako drugačno podobo in se spreminja s tako neverjetno hitrostjo. Razvoj namreč nestrpno pričakujemo, saj ustvarja snov, po kateri nastajajo naši zapisi. To je osnovni gradnik – če hočete – DNK medija, ki ga ustvarjamo. Usmerjen v prihodnost, trende in novosti, ki navdušujejo. Zato preteklost puščamo za sabo in se ne bojimo sprememb, ker so te del naše osnovne biti. Del našega poslanstva. V dvanajstih letih smo tako z vami, naši bralci, doživeli veliko metamorfoz ter tudi z vašo pomočjo in spodbudo ustvarili kar 213 brezplačnih izdaj z več kot 11.000 vsebinskimi stranmi. Na spletnem mestu citymagazine.si smo objavili prek 18.000 novic in postali vodilni portal za urbano populacijo, ki mesečno v povprečju doseže kar 100.000 različnih slovenskih spletnih uporabnikov. Ti našo spletno stran mesečno obiščejo kar 450.000-krat in si skupaj ogledajo okoli 3.000.000 spletnih dokumentov. Statistika … sicer dolgočasna, a nam se vseeno zdi tako zelo vznemirljiva. Tudi zato, ker pokaže neko drugo razsežnost našega medija, razsežnost, po kateri se lahko mer imo in primerjamo. V letih gospodarske krize se nam je uspelo razvijati ter kljub neljubi optimizacij stroškov obdržati pravo smer in vizijo za prihodnost. Za čase po krizi. Izdaja pred vami dokazuje, da tisk nikakor ni mrtev, kot trdijo mnogi zlobni jeziki analitikov. In da tudi tiskani mediji zmoremo s sinergijo digitalizacije in novih oblik oglaševanja v tisku držati korak z razvojem in, še pomembneje, preživeti. A pri tem je treba biti progresiven, drugačen in inovativen.

Majhen in agilen, predvsem pa z miselnostjo neustrašnega raziskovalca in inovatorja. Takšni so časi. In takšna je medijska pokrajina, ki se spreminja, kot se spreminjajo navade uporabnikov. Milenijci s televizije bežijo na YouTube. S tiskanih medijev na splet. A ni vse tako belo in črno. Nekje vmes so odtenki, ki so enostavno tako drugačni, da zmorejo preiti okvire kategorij. In prav tu City išče svojo priložnost. Je dosegljiv, ker je brezplačen, prav s tem pa presega kategorijo tiska, v katero ga umeščajo medijski strokovnjaki.Hkrati je tudi original, ki kljub sledilcem in posnemovalcem zmore transcendenco časa na drugačen in predvsem izviren način.

Na koncu naj se zahvalim našim oglaševalcem. Slednji so tisti, ki v celoti omogočajo nastajanje brezplačnika, kot je City Magazine. V tokratni številki se lahko pohvalimo, da so z nami kar trije oglaševalci, ki so z nami sodelovali tudi v prvi številki davnega oktobra 2004. In prav to je tisto nekaj, zaradi česar verjamemo, da zmoremo skupaj. Na še naslednjih mnogo let!

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.