Lov na kreativno delo, ki bo krasilo 10.000 steklenic omejene serije najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, je pri koncu. Strokovna žirija oblikovalskega natečaja 2ndSkin je izmed vseh prejetih del izbrala deset ustvarjalnih presežkov. Finalisti so v svojih delih prikazali prepoznavnost in nezamenljivost dizajna, izvirnost, povezanost ideje z izhodišči ter uporabnost ustvarjalnega dela.
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, تياسا كوكالج، خبيرة الموضة, Sašo Radovič, art direktor، و ألجوشا باجولا، المدير الإبداعي. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
معلومات اكثر:
2ndskin.si