fbpx

9 عادات عمل يتبعها أنجح الرؤساء التنفيذيين

ربما تكون قد سمعت عن قائمة عادات العمل التي يجب تغييرها أو قائمة عادات العمل التي يجب تجنبها. يوصي العديد من رواد الأعمال والخبراء، مثل تيم فيريس، من بين آخرين، ببعض العادات والأساليب "الجديدة" التي ستساعد في تحرير الجداول الزمنية المزدحمة والتركيز على الأشياء المهمة حقًا. لكن أولاً، إليك تسع عادات عمل نحتاج إلى تغييرها أو التخلص منها.

1. Ne sprejemajmo klicev iz nepoznane številke.

Tim Ferriss je za spremembo te slabe navade naštel kar nekaj razumnih razlogov. Prvič, distrakcija v obliki klica neznane številke bo s tira spravila našo koncentracijo ter nam pobrala veliko več časa in moči, kot pa pogovor sam. In drugič, če je pomembno, se bomo zlahka znašli v slabem pogajalskem položaju, poskušajoč oblikovati svoje misli, medtem ko je klicatelj na ta pogovor dobro pripravljen. Namesto tega raje uporabimo storitve kot je Google Voice, kjer lahko v miru pregledamo sporočila.

2. Naj ne bo pošiljanje elektronske pošte prav stvar zjutraj ali zadnja stvar zvečer.

Po mnenju Ferrissa bomo pri jutranjem pošiljanju elektronske pošte premešali naše prioritete in načrte za ta dan, pri nočnem pa bomo kaj hitro nespečni. Pošiljanje elektronske pošte bi moralo počakati nekje do 10. ure dopoldan oziroma do takrat, ko končamo dopoldanska opravila.

3. Ne pristajajmo na sestanke ali klice brez jasnega namena ali točno določenega časa trajanja.

Če imamo želeni rezultat nekega sestanka jasno opredeljen, potem sestanek ali klic ne bi smel trajati več kot pol ure. Zato je najbolje, da sestanek jasno opredelimo vnaprej in se nanj tako tudi dobro pripravimo.

4. Ne dovolimo, da bi ljudje z nami kramljali.

Sliši se kruto, a je potrebno. Kramljanje vzame veliko časa in ko ljudje enkrat začnejo govoriti o tem, kako so preživeli vikend, jih lahko vljudno prekinemo z nečim podobnim kot:”Trenutno sem sredi nečesa, povej mi, zakaj me kličeš?” A pazljivo. Vsi se ne bodo strinjali s tem, da kramljanje ni del poslovnih pogovorov, predvsem ko potujemo izven meja naše države.

5. Izogibajmo se nenehnemu preverjanju elektronske pošte.

Elektronsko pošto preverjajmo samo občasno, ob določenem času, npr. dvakrat na dan. Naš “inbox” nas lahko namreč zlahka zasvoji. In orodja kot so sporočilo o odsotnosti ali يرتد bodo v veliko pomoč.

اقرأ أكثر: الأساليب الناجحة الرئيسية للتفاوض مع صاحب العمل

Izogibajmo se nenehnemu preverjanju elektronske pošte.
Izogibajmo se nenehnemu preverjanju elektronske pošte.

6. Izogibajmo se pretirani komunikaciji z nizko profitnimi ter visoko stroškovnimi strankami.

Analizirajmo naše stranke z 80-20 na dva načina: katerih 20 odstotkov mojih strank mi prinaša 80-odstotni dobiček ali več ter katerih 20 odstotkov mojih strank mi zasede 80 odstotkov mojega časa ali več? Ko ugotovimo, kateri so najmanj produktivni in najglasnejši, je čas, da spremenimo politiko podjetja. Ferriss predlaga, da problematičnim strankam pošljemo elektronsko pošto s smernicami o številu dovoljenih klicev ter o pričakovanem odzivnem času. In če za naše stranke predstavlja prevelik problem, jih moramo pač odpustiti.

7. Ne delajmo nadur, ker mislimo da bomo s tem “popravili” dejstvo, da smo prezaposleni.

Zdravilo za prezaposlenost niso nadure, temveč miren premislek o prednostnih nalogah. Ne naredimo torej napake in se raje usedimo in premislimo, kar moramo pravzaprav narediti najprej. Če to pomeni, da se moramo opravičiti za nekaj minutno zamudo pri klicu ali pa za to plačati manjšo ceno, nič ne de – pomembno je, da smo naredili vse pomembne stvari.
Če nimamo časa, nimamo prioritet – torej raje kot da več delamo, več razmišljajmo.

8. Ne bodimo “digitalni” 24 ur na dan, sedem dni na teden.

Vsaj en dan na teden pustimo pametni telefon ali drugo pametno napravo na miru. Če se nam to zdi nemogoče, smo tisti tip osebe, ki mora to navado najbolj nujno spremeniti.

9. Ne pričakujmo, da bo delo zapolnilo praznino, ki bi jo moral čas preživet z ljubljenimi in čas za naše aktivnosti.

“Delo ni edina stvar v življenju”, pravi Ferriss. To se zdi samoumevno, a žalostna resnica je, da medtem, ko se vsi s tem strinjamo, stvari hitro pobegnejo nadzoru in naša dejanja se več ne ujemajo z našimi vrednotami. Čas, ki ga imamo namen preživeti z ljubljenimi in priljubljenimi aktivnostmi je čas, za katerega se je vredno boriti z enakim žarom, kot ga uporabimo za pomemben sestanek v našem podjetju.

معلومات اكثر

مقتبس ومقتبس من:
time.com

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.