تم تقديم سيارة Bentley Continental GT منذ بعض الوقت في نسخة مزودة بمحرك W 12 أسطوانة، ولكن حان الوقت الآن للحصول على محرك V 8 أسطوانات أكثر "رياضية"، وهو مجرد شعر "أبطأ". المحرك الجديد أخف وزنا وأكثر اقتصادا بشكل ملحوظ. الكوبيه والقابلة للتحويل مجهزة بالحداثة.
Tretja generacija بنتلي كونتيننتال جي تي je naposled le na voljo z učinkovitejšim in za mnoge atraktivnejšim motorjem. Novi 4.0 لتر V 8 سلندر motor je tako dodelan, da ima skoraj enake zmogljivosti يحب W 12-valjnik, a je za razliko občutno ekonomičnejši. Zaradi sistema izklopa valjev se pri umirjeni vožnji lahko vozimo zgolj z uporabo أربعة, namesto osmih valjev, celotna operacija izklopa ali vklopa pa traja zgolj 20 milisekund. S pomočjo omenjene tehnologije lahko s polno posodo goriva prevozimo preko 800 kilometrov. Za običajnega ‘dizla’ to ne predstavlja nikakršne težave, za avtomobil s ‘težjim karakterjem’, 550 حصانا (404 kW) و 770 njutonmetri navora, pa to zagotovo ni mačji kašelj. ميزة manjšega motorja je vsekakor v tem, da bomo dlje časa uživali v vožnji in ga أقل zapravljali na bencinskih servisih.
Prednost V 8-valjnika je tudi v njegovem ‘napevu’, ki je bolj globok kot pri W 12-valjnem motorju. Da se vozimo z V8 Continentalom, nam dajo vedeti oznake na blatnikih in zaključki izpušnih cevi. 8-valjnik ima dve dvojni, medtem ko ima 12-valjnik dva ovalna zaključka. Za pospeševanje od 0 ل 100 كم / ساعة potrebuje 8-valjni Continental 4,0-sekunde، والسرعة النهائية هي 318 km/h. Zaradi večje učinkovitost bo pogon večinoma časa speljan na زوج العجلات الخلفية, v kolikor pa bomo potrebovali štirikolesni pogon, bo za to poskrbela napredna elektronika. To je še eden izmed razlogov, zakaj je Continental z novim motorjem še učinkovitejši. Bentley Continental GT V8, v kupe in kabriolet različici, bo na voljo v začetku prihodnjega leta.
Galerija: Bentley Continental GT V8
معلومات اكثر:
bentleymotors.com