Chanel je še eno veliko ime iz modnega sveta, ki se je znašlo na udaru kritik, predvsem na družbenih omrežjih. Kaj je takega, kar je vznemirilo javnost? Francoski modni "bog" je namreč naznanil nov izdelek – bumerang. Morda premalo za vznemirjenje? Kaj pa, če ta rekvizit iz lesa in smole opremite s Chanelovim logotipom in ceno 1.325 ameriških dolarjev? No, to pa je pogrelo javnost, še posebej avstralsko, saj je bumerang del njihove oz. aboriginske kulture.
على Twiterju, omrežju, ki je največkrat uporabljeno za aktivistično obarvane zapise, je bilo najbolj živahno. Alison Whittaker, profesorica iz Sydneyja, je zapisala: ”Ko se še شانيل trudi poteptati tvojo kulturo!” Somišljenikov ni manjkalo niti na Instagramu in ostalih omrežjih.
الخامس Chanelu so sicer v znak opravičila zapisali, da ”izjemno spoštujejo vse kulture sveta in globoko obžalujejo, če so koga prizadeli”. إلهام, pravijo, so iskali v različnih aktivnostih za prosti čas, ki so značilne za nek del sveta. Zanimivo, Chanel prodaja bumerange, kot tudi mnogo drugih športnih rekvizitov, sporadično že od leta 2005.
Dim se je torej dvignil, javnost je spregovorila, karavana pa gre dalje.
Galerija slik: Chanelov bumerang
معلومات اكثر:
chanel.com